Alla inlägg den 12 juni 2014

Av anonym anonym - 12 juni 2014 22:52

halloj

 

Pojkvännen var visst hemma i dag gosade med mig på morgon kvisten tills jag kände att humöret  for ur balans.

I dag var jag lite ur balans började gråta för ingenting i stort sätt.

Men det är ju som sagt nu humör och såna saker blir  berg o dalbana.

Men varför jag började gråta är för att det blev lite känslomässigt här min förra sambo som dog i byggolycka 19 november  2012.

Ska ju fira midsommarn i finland och från 2008-2012 så åkte vi dit och även om jag har en ny plus stt jag är gravid så blir inte midsommarn som ska vara närmare tvärtom.

Ensamhet  och tomhet var det utan honom förra året.

Så justt nu har jag kommit in i de  här fasen med att jag kan bryta ihop för ingenting som sagt.

Visst små besviken på saker det är jag trodde ju att jag skulle få med mig pojkvännen tilll villan men nä.

Sen har jag ju tandläkare den plus att vi ska til barnmorskan den 25 juni också måste ju vara hemma in dess ocskå.

Hur det nu ska gå till som sagt.

Fattar jag inte :-(

 

 

Sen på efter middagen i dag så kom det allt ett bra åskväder ett bra ett också så det blev en sen middag ocskå man gick handla när det var uppehåll först in till lidl och sen svindyra ica men vi delade upp som vanligt.

Har ömmat lite i bröstet i dag men bara på morgon kvisten inte sen resten av dagen bara små trött.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards