Alla inlägg den 4 juli 2014

Av anonym anonym - 4 juli 2014 23:50

god kväll!

En bra dag umgicks med min papps i dag som höll mig i sällskap till ks för att jag skulle ge blodprov som jag ska göra 1 gång i månaden.

Efter det hämtade vi ut mitt utagskort också som hade kommit till mig.

Så fort jag var hemma igen så bestämde jag mig för att hämta ut allt

Till båtbiljetter resväska och matpengar också.

Och höll mig till planen.

Som jag efter resan till sommar villan ska fortsätta med också.

Min papps åket med samtidigt också.

Jag och pojkvännen hade en trevlig med serien knight rider och bond och filmen åskbollen från 1967.

Och snacka om att sjunka i nivå lite också.

Insåg/märkte att han inte riktigt förstår vad hormoner är och som  man speciellt får när man är gravid så börja undra han verkligen tar detta på allvar och om han är mogen för att bli pappa ?

Så lite av dom tankarna snurrar nu om han verkligen gör det eller inte.

Och nu som vanlig för att jag råka göra honom lite grining i misstag så straffar han mig med att sova på soffan.

Och vägrar prata förutom bara säga varför och vad får jag för det.

Och strunta i vad jag tycker och tänker.

Jag som är gravid då? Bär på hans barn i kroppen?

Med hormoner i kroppen som jag har lite svårt att styra här är några punkter.


1. Illamående som går i svackor

2.humörsväningar (dom försöker jag hålla i skick.

3. Ökad aptit + grymt mycket sötsug.

4. Känsligare 

Min vännina som nu fick en super söt son i går en bild jag såg på facebook

Och jag fick en massa tårar i ögonen och blev rörd .

Det här är hormoner som jag har nu i kroppen och som han ej verka vill kunna acceptera eller respektera.

Han ändrade verkligen sig den dagen då jag berätta att jag var gravid.

Vill inte svartmåla min pojkvän elker något sånt utAn bara känslor i kroppen som jag har nu.

I bland behöver känner man för att behöva klagar. :-( elle eller inte ska fråg mamms.

Men blir skönt och till villan kommer bort från stan
















Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards