Alla inlägg den 7 juli 2014

Av anonym anonym - 7 juli 2014 23:48

god kväll kära läsare!

Denna dag har varit för varm 28 grader trodde det bara skulle vara 24 grader så jag kunde gå en sväng men det var för varmt för mig tyvärr.

Och lite orolig också att jag skulle svimma eller få samma sak som i förgår med att det började  snurra i huvudet på mig på och blev tvungen att sätta mig tills det kändes bra igen.

Därför som jag kände att jag inte vågade gå ut ensam eller på gymmet själv för då blir sats fridhemsplan som jag vill till eftersom där känner dom en och vet vem man är om det skulle hända något.

Men 28 grader är för mycket för mig som sagt .

Min papps hade fått tag på min förvaltare eftersom hon inte har hört av sig som hon har lova eller svara.

Skicka mig ett mail som jag svara på men inget svar alls vad ska man med en sån person till då.

Plus som vet att jag är gravid och behöver hjälp med ekonominn så att jag ich lillen kommer att klara oss plus detta.

 

1.mamma kläder

2.bebis saker/tillbehör

3.balja/skötbord

4. Barnvagn

Och plus mer pengar för att jag ska överleva plus den lilla,tänker inte låta pojkvännen så för allt,så kommer den här förvaltaren och säger detta med att säga upp sig ellet funderar på det men ur dålig och fegt att inte säga som det är.

Skulle kolla saldot på mitt person konto och så kom jag inte ens in på det misstänker det är hon också som jag alltid gjort tyvärr.

Så tycker det är lågt blir intressant och se om hon hör av sig som hon  lovade min papps.

Har annars tagit  lugnt i dag bakat bullar som ska frysas in.

Men illmåendet är borta men bara orolig vad som hände på lördagen när jag blev tvungen att sätta mig.

Och drack mycket vätska det hjälpte som sagt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards