Alla inlägg den 16 juli 2014

Av anonym anonym - 16 juli 2014 22:30

god kväll mina läsare!

Inte många dagar nu jag ska till sommar villan utan för helsingfors.

Men har i dag tagit bara lugnt den lilla har busa till några gånger så man ej vet hur man ska sitta eller halv sitta eller.

Ganska krångligt men underbart att jag ej har varit illmående längre förutom när det bara kommer lite okända dofter eller dofter som jag inte klarar riktigt av ganska jobbigt men jag  vänjer mig. :-)

Efter gårdagens bilder så känns  det som en helt fantastisk upplevelse och svårt och sluta tänka det bilderna det var det första jag kollade på i dag jag vakna plus också skickade mail till vännina som tyckte som jag underbArt.

 

Efter serien hem till aidensvill tog jag och rensade på vArdags rum bordet ocj Sen diskade men blev illamående av diskmedlet.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards