Alla inlägg den 22 juli 2014

Av anonym anonym - 22 juli 2014 20:47

god kväll!

 

En händelsefull dag i dag kan man nog allt säga att det har varit ganska chokernade samtidigt också.

Jag vakande vid halv nio i morse, hörde att mammsen och pappsen satt och snackade om sjukhus så förstog jag att det handla om min äldsta syster.hon har ju psykisk sjukdom så nu har gjort henne hemlös eller vräkt och är efterlyst för hon hade rymmt från sjukhuset.

hon har visst attackerad människor mm så och i dag var det världens hallå. om dörren till lägenheten var öppen och ingen var där men husvärden hade kommit dit polisen hade kommit och ambulans personal också.

min andra syster höll på att bryta ihop precis som jag även om jag inte har haft direkt samma relation till henne som näst äldsta syrran,har.

Så stämmingen här har inte varit den alldra bästa precis om man säger så men såna saker ta ju på energin också för den delen det går inte att neka till i allafall.

Så man har mest bara suttit och bara tagit lungt inte haft någon större lust att göra nånting eller .

snackade med mitt ex i dag också som är intresserad av mig men jag är av honom,också bara lite frusternade hur man ska berätta om denna gradivitet till honom plus hur han skulle tackla detta.

För att han måste ju allt få veta ju hur det ligger till att det är ett litet barn på köpet nu också om det blir något mellan oss som sagt.

men den här som jag har bott hos som jag harkompis här  har jag ju aldrig varit intresserad av att ha ett förhållande med eller vela.

Och sen hände lilla äventyret i sänghalmen och så var jag gravid och visst känns som en fantastisk upplevelse och ett mirkael samtidigt också så klart.

men bestämt mig nu för att flytta där i från detta är ohållbart som han gjort bli sur för minsta lilla

och vägrar prata om saker utan att bli aggresiv och skylla från sig som han är duktig på också.

har ingen mera energi kvar eller precis.

Han har gjort sitt som sagt, behandla mig som en extra mamma om man säger så.

matlagning diskning och städa och bara själv brytt sig om sina dator spel.

Så är det men så blir att jag flytta där i från orkar inte mera med denna 28 åriga människa.

så är det.

men blir skönt och flytta hem igen få lung och ro inte stressa upp mig eller reta mig upp mig på saker som man har gör detta för mig och för barnets skull som sagt.

 

  

 

Våran lilla insjö här i kylmälä tog dessa i går.       

 

 

kväll

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards