Alla inlägg den 24 juli 2014

Av anonym anonym - 24 juli 2014 22:55

halloj!

En rätt så tankspridd dag i dag kan man nog säga allt från en skala 1-10 beslöt mig för att sms.a

till kompisens mamma och berätta om brevet men fick ett trevligt svar av henne, där hon har förstått att jag

har fått ta ansvar över honom och det inte gick rätt till han hade visst tagit kontakt med henne

efter att hennes son hade tagit kontakt med henne och inte förstått vad jag mena det frusterar mig väldigt bra

allt måste gå via hans mamma ungefär för att han ska förstå saker.

men har ju nu fått stå för allt plus honom,för min del räcker det med en liten knatte  som jag ska bära på i 7 månader.

men hon skrev också om min förra sambo och då höll jag på att bryta ihop med tanke på hur mycket jag saknar honom och sörjer honom fortfarande var ju endå 2 år sen han dog.

på ett sätt gulligt men tungt var det och började sakna honom nästan på en gång också till och med.  

Så det är känsligt fortfarande för mig om man säger så då.

 

Annars har det varit kvavt och varmt här pappsen och jag åkte till nummela för att handla hjälmar hit  inte så farligt dyra precis.'

Systersonen vill ju cykla till nummela och jag är orolig att jag inte kommer att klara av detta för vi har från 30-34 grader varmt här.

har ingen större lust att bli illamående och ska kräkas..

 

 


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards