Alla inlägg den 26 juli 2014

Av anonym anonym - 26 juli 2014 22:17

God kväll!

 

denna dag kändes rätt krånglig för min del på sätt och vis.

Först hade jag ett anfall på natten och sen kunde jag inte somna om så klev upp rätt tidigt också

Vid frukosten blev det självklart  gräl om vissa saker och mammsen glömmer bort mina gradivitets hormoner som man har.

Så berättade jag om den klänningen som jag ville ha och som gjorde att vi for till Nummela  och kollade på en först

eftersom jag nu kommer att behöva mamma kläder så in i  bängen.

Gissar inom 3 veckor kanske.

men vi hittade en klänning på  k-citymarket och sen på ett annat ställe också  det är ett ganska nytt ställe för mig så tyvärr kan jag inte skriva vad det heter tyvärr.

Men hela vistelsen gick ganska snabbt i alla fall och är väldigt nöjd med dessa mamma klänningar/tunika som det är.

Den ena kan jag använda både som tunika och klänning och plus kan ha leggins under också men den andra är mera en lång klänning som sagt.

men sen kom vi hem och på vägen i bilen blev det för vsrmt då jag nästan höll på och somna till och med.

Så det blev genast några glas vatten och sen i skuggan för att vila en stund också.

Sen bestämde jag och systersonen att cykla till veikkola men jag tog ett dopp för i sjön tillsammans med syrran och våran granne här.

men jag skyndade mig för systeronens skull med doppet så att vi kunde fara i väg.

Vi tog och käkade pizza i veikkola plus att jag köpte 1 paket choklad muffins till mig också som jag ska ha när jag blir sugen.

Sen där till min systers pappa och hälsade på en stund innan vi for tillbaka till sommar villan.

Såg några äckliga ormar på vägen det var snokar men otäcka endå

en var också halv över körd  bara bakre delen på kroppen som forsatte att röra på sig och jag höll på att nästan skrika kändes det som när man såg detta otäcka.

Annars har det varit en lugn kväll ett kvälls dopp med syrran på

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards