Alla inlägg den 29 juli 2014

Av anonym anonym - 29 juli 2014 22:35

Go Kväll alla mina läsare!  

 

En lugn morgon men glömde tacka hustomten för dom 10 eurorna som jag och min systerson fick helt utan nån anledning så nästa gång han är här.

men det var gullig av honom så ska inte glömma och tacka honom nästa  gång även om mammen får hjälpa mig att översätta.

för mig och systersonen då enda sättet för oss 2 som inte kan finska på det sättet.

men själv klart skulle mitt kompis fortsätta att bråka med mig så vet inte snart vad jag ska göra.

även om vi ska ha barn ihop och han vägrar att resepektera eller bry sig bara bry sig om sina vapen och krigspel

är det inget bra miljö för ett barn att växa upp och inte för mig eller att bo där.

och bara användt mig som extra mamma .

Och nu ska han hålla på  jävlas med är det för att man ska få missfall är det för att jag är med vuxnare av mig

eller klarar av ,mera saker än han.

Och vem orkar med en kille med så höga krav som han ingen till slut så orkar man inte.

men en dag måste man lära sig att man inte orkar till slut.

men plus atldrig haft känslor för.

Och i stället har känslor för mitt ex börja komma tillbaka och har börja intressera mig mera för honom och samma sak från det hållet också.

Inget att göra åt han är några år äldre än mig och känner mig trygg med detta också.

Plus att han accepterade detta med gradiviteten också som lättade mig ganska mycket också för den delen

trodde han aldrig skulle det.

 

och mitnx sa till mig ska andra dö före dig så och en glad gubbe som fick mig och koka .

Alla är vi olika vissa vill ha lite äldre killar och vissa samma ålder och vissa någor år  yngre men jag vill ha från 2- 8 år äldre än mig mera erfarenhet och trivs bättre med detta också och ingen yngre ser dom som barn och omogna.

Som han vägrar inse och vill trackasera mig med detta inte för han lyckas med endå.  

Vill man ha det så vill man och inget han kan tvinga bort eller precis?

 

jag erbjöd att vi skulle forsätta vara kompisar för barnets skull men fick genast klagomål om det en till andra

och vara aggresiv mm.

Svor och höll inget direkt vuxet och inte undersökt om eller tagit reda på information om barn över huvudtaget eller precis.

Så där fick han något och tänka på som sagt om han ska göra så och hålla på där också.

men feg för att svara om man säger för att vilja svara också.

så är det men nu är han körd och har sagt att ja hömta sakerna så fort jag är hemma i från  sommar villan.

Med hjälp av min farbror att ta hem mina saker där i från.

Så han hae trackasera mig hela dagen i dag IGEN vet inte snart vad jag ska ta och göra över det har nu börja gå över styr och han förstår inte att en dag kanske jag anmäler detta,

Om han inte slutar verkade också som han morsa inte tog detta på allvar eller på något sätt.

 

men tack och lov har har mitt ex som stöttar och peppar mig och som är intresserad,.

och baea för han är 8 år äldre än mig så ska man inte dö.

Som kompisen som jag dumpa förra torsdagen och inte vägra ta det på allvar sen fortsatt i dag trackasera mig.

Inget bra längtar bara att få mina saker där i från nu och slippa honom också .

Få komma in i vanliga rutiner igen.

 

Blev en min och systersonens vanliga cykel tur stannade till och köpte en veikkola hamburgare på 3 euro

vi insåg att vi var hungriga och det här var det enda sättet att få oss mat.

kanske inte den bästa när man är gravid precis.men bättre än ingenting alls som sagt.

Så kom det lite åsk knallar också  jag som är rädd för åska också.

men cykel turen var trevlig  i allafall om man säger och det är ju huvudsaken så slutade vi som

pricken över i att ta ett kvälls bad också och 27 grader i vattnet också.

Haft en supersöt norsk skogskatt på besök här också som jag tänkte lägga ut bild på också nu.

det är 6 eller 7 bilder som jag har på denna kunde tyvärr inte låta bli att klappa den så att man fick katt allergi.

men gick över snabbt.

 

 

          

 

en sån himla söt kissemiss och väldigt gos sjuk.

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards