Alla inlägg den 31 juli 2014

Av anonym anonym - 31 juli 2014 22:12

God kväll kära läsare!

 

Fint väder på morgonen mammsen fick komma och väcka ännu en gång i dag fattar ingenting med tanke på att jag har vaknat tidigare  men det är väl nu som min dyngs rytm ändrar sig känns det som annars skulle  det inte vara så här

tror jag,
vi hade katten på besök igen så att mammsen hade gett den lite mjölk och jag gav den 3 skivor kalkon den var inte så väldigt populär på morgon.

Känns som att den har flytta på något vis eftersom vi har den här nu varje dag och själv klart kunde jag inte låta bli och ta bilder igen den är bara för söt och jag som älskar katter också  så är det ju svårt att låta bli och klappa den men vill inte lyfta upp den eftersom jag är allgergisk så låter den  bara  stryka sig på mina ben och klappa den lite.

Men jag är katt människa och älskar katter har ju haft katter själv en gång i tiden tills päls allergin kom och gjorde att jag fick avliva dom mina bebisar.

Sen senare på dagen så började det öst renga så att systersonen kom ner till mig och höll sin gravida moster i sällskap också men det var bara trevligt så klart.

Han är gullig av sig och märks att han är rädd om mig som han också sa till mig när vi skulle cykla första gången till veikkola så var  han helt bestämd på att jag skulle ha hjälmen vi hade endå bara en hjälm här då för tillfället

tills pappsen och jag var och handla 2 stycken som kunde bli här.

Dom var rätt gamla som vi hade typ 10-15 år ungefär.

 

Annars har det åska i stort sätt hela dagen och ösrengat också som bara den också så missen blev rädd till och med.

för var den under min stuga sen  rusa till bastun och sen vet jag inte var den tog vägen.

Men den verkar trivas här på något vis .

 

Tog lite nya bilder på den i dag också.

 

       

 

Så den har befunnit sig här hela dagen i stort sätt så mammsen har nu börja blir orolig för den också

eftersom den tycker om att vara här hela tiden också.

Sen har min kompis hör av sig ännu en gång och nu är helt ångerfull av sig också  och tror att man kommer tillbaks

för att han skickar bilder på sig där han grinar ,och ojar sig om hur han betende är.

men det bryr  inte på mig det är en sak som är säker,i alla fall.

Jag har ledsnat på kompisen  och bestämt mig så har jag så är det bara   för honom finns endå inte kvar eller och det är bara ena som har känslor för andra och inte tvärtom så blir det ju att man utnyttjar den personen och sån typ är inte jag.

Så då är det bättre att göra så här som sagt ,även om jag har hans barn i magen men orkar inte mer att ta ansvar för honom det räcker nu.

 

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards