Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av anonym anonym - 7 augusti 2014 22:54

God kväll!

 

I morse så började det åska runt 05:06 vakande till  när det började ös regna och åska som bara den.

Så vakande till men somna lika snabbt om igen verkade som för sen märkte jag inte så mycket mer av åskan ,men skönt det i alla fall att jag kunde somna om eftersom jag annars är åsk rädd och har svårt och koppla av

också  när det åska så jag hade verkligen ren tur helt ärligt.

Bestämde mig för att gå till gymmet idag men väntade så det slutade regna och sen också  att det skulle bli lite senare på dagen också så klart.

PAppsen gick och till läkaren och sen  till gramma och bestämde mig för att träna något som jag verkligen har längta efter att få göra nu ett tag här.

Så packade min gymm väska och  kollade på priset på järntabletter också eftersom barnmorskan sa att jag skulle  införskaffa det nu och ta såna minst 2-3 gånger i veckan.

Men dom hade inte det på apoteket som jag skulle ha  så tog och provade någon annan i stället som jag ska börja med från och med i morgon.

har ätit upp mina sista kapslar sen tidigare när jag min järnvärde var dåligt förra året.

Var också in till banken hämtade ut pengar också,sen där på till  H&M för att kolla på bebis kläder.

Hittade en super söt 2 delar med en panda på och sen ett par byxor och 1 lite mössa ska något lägga ut bild på den.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards