Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av anonym anonym - 14 augusti 2014 23:12

God kväll!

fick en mardröm och vakande med att jag hade kramp i benet och sen av min mardröm .

Var skit sur ,på mammsen i morse och skypade till henne att jag inte tänker prata med min syster i dag

för att jag var så grymt besviken på henne.

Hon ju ingen rätt alls att bestämma tider och saker till mig utan mitt tillstånd eller något.

Kan faktiskt erkänna att dom här dagarna har verkligen min syster fått mig på ett risigt humör dom tror att det är bara behandla mig hur som helst.

 

Och har fått mig och gråta som bara den  dom här dagarna också .

Tur är att jag har en massa underbara vänner som stöttar mig och peppar mig och ger mig massa råd.

Men att ta bort den här

 

 

min lilla bebis som nu syrran försöker tvinga mig att ta bort och det kommer aldrig att lyckas med.

Det är bara om läkaren säger eller rekomederar att jag ska ta bort den stackaren annars inte.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards