Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av anonym anonym - 16 augusti 2014 23:35

God kväll min Läsare!

 

nu har jag klivit in i vecka 18 eller 17+1 som kan också kan alla det för om man känner för det i stället så det ju olika person till person detta som sagt.

men jag tycker det känns bekvämast att kalla det vecka 18 så jag har mera koll på siffrorna och lite lättare med tanke på min dyskalkyli som jag också har för den delen.

Och kommer inte ta bort barnet för ens jag har fått veta hur det ligger till om den har dessa gener eller inte som finns från exets sida som inte berätta i god tid om eller.

men fick ju reda i från av familje medlemarna att dom gillar att dra ut på tiden och som är väldigt dummt vid just såna här tillfällen som sagt.

 

Nå hur min dag annars har varit så har den varit helt okey förutom att jag hade ännu anfall hur det nu kommer sig måste försöka lugna mig när det gäller datorn kanske slipper oroa mig för anfallen då också så klart.

Och är nu rätt ganska less på det här med anfall eller mina ep anfall som jag annars brukar få 1 gång i veckan i bland kan det vara 1-2 gånger i månaden också så klart.

kan vara lite olika.

sen vakande kl 10.00 i stället men det var ju bra det för min del eftersom jag hade anfallet runt 06.00 som jag förstog det.

Men fick några timmars sömn i alla fall sen efter åt också.  

 

Sen runt halv tolv tog jag en promenad inte nån powerwalk precis men kände att en vanlig promenad med lagom längd fick räcka denna dag efter min 3 timmar pw i går.

hade egentligen tänkt mig gymmet i dag men eftersom jag hade anfall så bestämde jag mig för promenaden i stället .

Men det är ju bra att röra på sig när man är Gravid också för den delen om man säger ju dom också

antar har med vikt och göra och sen också att man håller sig i någolunda bra form också så klart.


Så min promenad runda blev fredhäll,marieberg,rålisparken,norrmälarstrand,sta
dshuset,via karlberg ,Hornsbergstrand bor inte så lånngt i från hornsbergstrand eller precis lagom tycker jag.

Men ni som bor i sthlm och vet nog vad jag pratar om vilka områden detta är med fredhäll och marieberg mm.


Kom ner från marieberg så satt en kille och pratade i mobilen,när jag kom ner till avtags vägen så hade han visst förföljt mig dit ner och började försöka prata med mig också.

Tyckte det var rätt skummt med tanke på att min mamma mage har nu smått börja synas också.

Och plus att jag som har fått in vanan nu att klappa och smeka på den och för lillans skull också så klart

och ge den lite kärlek av moder också.  

Nåogt som är viktigt för den lilla som sagt mitt barn, som sagt det får man ej glömma precis.

nå han den killen presenterade och påstog att han ville lära mig hade lite mina misstankar att det inte hade nån dejt att göra precis eller.

Närmare att försöka på mig på rygg och eftersom jag hade dom misstankarna så tog jag och bestämde snabbt som bara den att säga att jag skulle träffa mig syster och hade inte tid till detta tyvärr.

Tog väl några minuter innan det gick in med att inse att det var så att jag inte ville precis eller närmare hade tid till detta.

Så jag skynda mig där i från var väl lite orolig att han skulle förfölja mig men det gjort han inte i alla gall

för då hade jag nog blivit liv rädd helt ärligt.

men har ju min lilla bebis och tycker att den är mycket viktigare än att träffa någon ny kille så länge den är i magen på mig och plus sen också att jag vill nog att barnet ska vara lite äldre också än nyfödd när man träffar nån kille.

Det sa min vännina också för den delen när jag berätta om denna promenad med den här killen som kom fram till mig utan helt i onödan och trodde man skulle få mig på rygg och inte det som han sa med att lära känna mig och veta mera om mig också.

Så hon tyckte att det var smart gjort också för den delen som jag gjorde hon hade också lite skumma tankar när jag berättade.

 

men kändes ju lite tryggare med den andra promenaden som jag och pappsen tog med tanke på att han var med också.

och nu kan det hända att han också följer mig på måndag också är så besviken på min syster så inte precis pigg på att prata med henne .

Och om barnet mår helt bra och ingen tecken på denna sjukdom så behåller jag denna också men man  vågar inte eller hoppas för mycket så man får se.

Vad resultatet blir på det här  fostervatten provet/moderkaks provet sen där efter gör mitt beslut.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards