Direktlänk till inlägg 27 augusti 2014

Gravid Vecka 19. Haft en helt lung och skön dag och sol, men ut karolinska och ta blod prov och prata med min ep läkare

Av anonym anonym - 27 augusti 2014 22:41

God kväll mina läsare!

 

Sov som en stock i natt men kände mig nöjd med att jag endå lyckades komma upp ungefär vid åtta  kvart över åtta.

På något viss så försöker jag att hålla tiden som min personliga träna A så var en lagom tid för en sånt mumintroll som jag är eller känner mig just nu också så klart.

Jag och min mamms kom i väg till karolinska i solna skulle i dag ta mitt blod prov för att veta hur det låg till med medecinerna som jag tar för min Ep.

Sen där på träffa min läkare  o .s vill ej ut hans namn så detta får räcka.

Som sa till mig förgår att det är bara komma när som helst bara att han visste om tiden när jag var där på Ks.

Så informerade honom i går om detta vilken men tyvärr jag inte att han hann se när jag skulle komma eller vilken tiden.

men tror att dom i kassan inte hade fått reda för det blev att visa mailen och såna saker där.

men det löste sig till slut i alla fall, så dom här dagarna har det mycket sjukhus.

Tisdagen Ultraljud men fick ju veta att jag ska få en liten juha och sen dagen där på till kuratorn M.K

på karolinska i huddinge.

sen i dag till karolinska ute i solna sen i morgon ut till Karolinska ute i huddinge för ett special ultraljud för att att det var något som dom nte hittade på juha som var ganska vanligt.

 

Sen till fridhemsplan och bibblan där för att för handsrösta på det som jag skulle rösta på men herre min tid var det blev krångligt där måste jag allt säga alldrig varit med om något liknande.

Nån äldre tant klagade på något så det tog tid men som tur var fanns våra lappar som vi skulle ha av båda varianter tack och lov.

så blev det en kaffe på den italienska cafet  brevid åhlens tills min papps kom dit tog sig en esspresso

jag och mammsen tog oss en cafe latte som jag gjorde drack upp bara halva onödigt stor  och mammsen en cappucino.

Sen till tre för att pappsen skulle ha en ny mobil och så hittade dom ett bra abonnemang som nu mammsen också tycker att jag ska men sa till henne att jag inte ville ha en samsung eller sonyericsson i så fall antingen iphone s4 eller en nokia lumia nån nuffra tror jag skulle välja en nokia 720 den är den som jag har varit intresserad av och inte som barnets pappa köpte till mig för att försöka hålla mig kvar som han inte lyckades med,han som verkligen lyckades förstöra förhållandet men i och för sig så såg jag honom som en kompis i stort sätt och han mig som sin flickvän och ingen bra kombination det med.

Eftersom jag är intresserad av mitt    vill inte ha nån annan än honom eller men han har ju reseptektera min gravdivitet som tur är visst vi har ett förlutet också men vi har hitta tillbaks till varandra på något vis så är det och i bland brukar fråga honom om det är fortfarande.

 

Nå tillbaka till dagen så efter att vi har varit på tre allihopa så gick jag och mammsen till h&m eftersom jag kände att jag vill förbereda lite angående det här med mamma kläder.

Ska lägga ut lite bilder på dessa också men visar ej pris lappen på dom eller märke nu är det ju h&m egna märke men endå eftersom dom inte vill att visa märken här på blogg sidan så respekterar jag det  hellre vara skötsam av sig än att inte vara skötsamm om man säger så och självklart 2 saker som jag känner just nu.

vara social och sen också omtänksam.

Som jag är mot lilla bebis juha som sagt som nu busar med mig varje dag med hålla på där i magen  på mig och njuter av denna gradivitet än vad jag har med dom 2 tidigare men då var så ung så att jag tog bort det men fy bubblan vad man mådde illa och trött hela tiden.

just denna gradivitet har jag sluppit detta om jag inte koncentera mig för mycket på något annars inte.

 

Nu ska jag lägga ut mina bilder på dessa byxor och topp som jag köpte i dag  är nöjd med dessa även om det var en aning förstor storlek men man får endå tänka på att min mage kommer att växa så klart.

Så man ska endå tänka positivt om detta klädesplagg med att man ska kunna ha längre fram också så klart.

 

Fick bara en bild uppladdad så lägger upp den andra i morgon i stället vet vilken som kommer upp nu.

 

Mina mammabyxor

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards