Alla inlägg den 10 september 2014

Av anonym anonym - 10 september 2014 23:00

God kväll!

 

Känns konstigt att man plötsligt är 32 år, och hur denna gradivitet har gått så fort också för den delen eller dom här månaderna närmare.

Men min födelsedag i dag är det .

Fick en Grattulation i från min förra sambons bästa kompis fick skicka tillbaka en vi fyller år samma dag   .

Det är roligt att man har nån att gratulera också så klart och inte bara mig.

men vänner i finland mammsen ännu en gång också .

Och en gammal klass kompis som man inte har/vela höra av för hon började tjata och hålla på så att man ledsna och irritera sig på detta också.

Men blev i dag klar med min 1 lapptäcke till den lille i alla fall och visst det har tagit men skönt att den är klar nu även om jag fick göra om och ändra lite också men det gjorde inte så mycket.

Ska lägga ut en bild på den ändå något eget som jag har gjort och inte köpt eller kommer säkert på något mera att virka änn detta lapptäcke.

Men min dag har varit lugn i alla fall precis som jag ville ha det också för den delen också  så klart om man säger så då.

 

Men nån som hade glömt att man fyllde år var min syster hon trodde det var i över morgon som jag gjorde det så jag blev lite som ett frågetecken också.

Hon kom förbi för att hämta lite pengar som pappsen hade låna henne, så berättade lite mera om gårdagnes möte med barnmorskan ,och hon blev en aning fundersam när hon sa att man skulle göra en orosanmälan när min kurator hade sagt att det inte skulle behövas men i alla fall så fick jag berätta vilka som skulle vara med på nätverksmötet eller var det nu hette blev lite spyfärdig när min biståndshandläggare nämndes också det äcklade mig utom ordenligt eftersom han inte ens har hjälpt mig att börja söka efter en lägenhet utan att jag måste den kränkande vägen som ja inte ens vela via kortids boende.

Men han har ljugit hela tiden som sagt så är det bara och sånt gillar inte jag eller precis.

Och sen min Fd förvaltare också ska visst vara med också  gjorde mig en aning illamående för den delen också.

Så detta fick jag berätta för henne så att hon skulle vara medveten om detta åtminnstonde och beredd på detta också med ett sånt här möte.

men den som jag inte vill ha med på detta möte är barnets pappa han skulle endå inte begripa någonting med förståndshandikappet som han har och sen kommer antagligen bara sitta tyst för han kommer inte förstå vad det handlar om.

 

men måste fråga barnmorskan om jag måste  lämna min    mobil nr till henne eller inte med tanke på ordet stöd person vill ju inte skrämma honom med ordet låtsas pappa än så länge i alla fall.

Honom fick jag gullig grattulation av i alla fall.

Grattis Gumman ,på din födelsedag  och jag kommer gärna med på 40 timmar kryssningen också så det värmde mig väldigt mycket.

Verkligen skönt att man har kommit vidare sen man lämnade barnets pappa och jag mår så mycket bättre av det också så klart det nekar jag inte till att jag gör för det  gör jag.  

Har ju också fått börja lära känna en på den mamma sidan som jag gjorde mig medlem på och tycker det är super kul att ha nån att prata med där också så det uppskattar jag verkligen också att jag gör och tycker det är både trevligt och skoj.

 

Och middagen i kväll blev på favorit resturagen AgraTandoori eller som vi kalla den Intusha vet ej hur vi kom på namnet men nån i familjen och vi är ju i stort stamkunder där också  har ju varit så ofta där också så att som har bjudit på middagen till och några gånger och det är ju inte illa precis.

Och sen som slutet på kvällen så tog jag och pappsen en promenad hade ju lovat att börja promenra nu och försöka göra det regelbundet men lillen i magen börja kittlas till några gånger också för den delen.

också men har börja vänja mig nu med detta när han gör det är lite som när nån knackar en på axeln ungefär eller kan kittlas till.

Men nu ska jag gå och lägga mig har ett av det värsta som finns i morgon TANDLÄKAREN.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards