Alla inlägg den 12 september 2014

Av anonym anonym - 12 september 2014 23:30

God kväll!

I morgon far jag i väg till sommar villan ett par dagar ,men det blir skönt också så klart att komma i väg ett par dagar för den delen också.

Både för mig och för lillan också,så klart så ska man ju tänka också, nu fick jag ju med mig en kompis i alla fall som kan hålla mig sällskap under dags turen innan jag hoppar av i åbo som sagt.

Har med min gradivitet och göra och sen också om jag skulle få ett ep anfall också  eftersom dom har ökat lite sen jag blev gravid men är visst normalt att det kan ökas.

Men nu kom kompisen med i alla fall försäkerhets skull även om han hade glömt bort att allt var redan bokat sen några veckor tillbaka som sagt.

Men men antar människan lärde sig en läxa sen också som sagt antar jag och hoppas jag också så klart .

Blir skönt att komma i väg i allafall nu till sommarvillan och får se den på höst perioden var väldigt längesen jag gjorde något sådant som sagt helt ärligt.

Så det blir kul, även om man inte har nån syster eller systerson där men mammsen har jag och hoppas på att det blir nån tur in till helsingfors och kolla på kläder också.

men ser fram emot att få plocka svamp vem vet kanske en svampaj också man ska aldrig säga aldrig som sagt eller men blir kul längesen som jag plockade svamp också på det är sättet.

Det var ännu när då varande sambo levde och innan han var med om byggolyckan också som han var med om

så tillsammans med honom var jag och plockade kantareller bland annat och sen lite bland svamp också för den delen också var det.

Så jag antar att jag kommer skriva i från sommar villan i morgon kväll ,men vet ej om det då kommer bli från datorn eller om det blir min surfplatta det är inte helt 100 ännu beroende på hur mycket jag orkar att plocka upp och hålla på så klart.

Saknar mitt    mycket också gör jag men bara att bita ihop till nästa månad igen eftersom då är det våran 1 kryssning ensam också för den delen.

Men funderar verkligen mycket om det är så att jag om har hitta en ny som jag och det är ju mitt    det och om jag måste ge hans nr till min barnmorska också eller inte .

Men han blir ju nu en sorts låtsas pappa eller vad man ska kalla det ser mer som en stöd person för mig och mitt barn än så länge man dejtar så det inte blir något galet.

Jag har ju ändå informera honom detta ändå att det kommer ju bli något sånt så småningom ändå även om jag känner att jag vill avvakta ordet låtsas pappa för honom det skulle bara kännas så dummt på något vis.

Så vi säger stöd person.

Men jag får väl fråga min kurator hur det ligger till om detta det ända som jag nu kommer på att man kan eftersom han och jag dejtar nu igen.  

Jag har verkligen gått vidare i mitt liv nu och hitta den som jag är intresserad av också så klart och känner mig väldigt trygg med också så klart att jag gör och kommer bli en underbar stöd person och låtsas pappa så småningom.  

En kompis till mig undra varför det inte har blivit något förhållande ännu mellan mig och mitt    men sa att det kommer,jag känner att jag måste få varva ner lite och att allt ska lugna sig också.

Det här med bebisen och att han få smälta det också så klart såna saker .

Men känns bra ändå men vill inte vänta för länge eller med att det blir något men tacksam att han har resepektera det som har hänt i alla fall och egentligen gjorde ju det här barnets pappa när jag låg och med att ha latjo med mig utan min medvetenskap.

Men glad att mitt   kunde i alla fall acceptera oturs grej trodde aldrig det helt ärligt.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards