Alla inlägg den 14 september 2014

Av anonym anonym - 14 september 2014 22:49

god kväll


Resan till sommar villan gick bra och som planerat också förutom att barnets pappa var med på hit resan och på nått sätt ångrar det försökte pussa mig mig så jag blev tvungen att ha handen för munnen hela tiden kändes som man inte hade något annat val änn det. Han vägrar verkligen inse sanningen om att jag kommer bli ensamstående mamma och sen den kille jag har på gång  ser honom mera som en stöd person o h för den lilla så klart det ska man ej glömma.


Men själva båtresan gick bra köpte lite godsaker också tyvärr inga bebiskläder men ett par tofflor och sen en skytte filt lägger upp en bild på det i morgon skriver från mobilen nu.


haft bra väder hela dagen i stort sätt plus skönt komma bort i från stor stan också ett tag.


Mammsen hämta mig i Åbo o silja terminalen snabbt och smidigt.


Och när jag så hejdå till barnets pappa så kom det ord jag inte ville höra av honom och det är ordet älskar dig han vägrar inse att vi vänner och ingenting mera.men jag får väl be den kille jag är intresserad av att ta en bild på mig och honom sen sätta som bakgrund på min mobil.


Nu ska jag sova skriver i morgon puss

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards