Alla inlägg den 22 september 2014

Av anonym anonym - 22 september 2014 22:29

Halloj!

Nu är jag hemma igen och resan hem gick bra den också kanske tog lite tog och somna men men och

så klart rent skit väder också var det när vi åkte ut från ms gabriella  tog faktiskt bilder också för en kompis inte tror på mig att dessa rederier  lever mycket på transport och blivit lika sur varje gång så nu tog jag faktiskt 3 bilder från båda bildäck sidorna  och snacka om att bli sur men det varit mitt   som berätta detta för mig så klart och som nu min kompis blev skit sur på eller vad man ska säga barnets pappa nämare har ju bara haft kontakt med honom bara för bebisens skull och inget nå lägger ut bilderna också på hur detta såg ut men vi var totalt 4 personbilar på denna resa.

Var till kuratorn på karolinska i solna i dag, mitt paraply blev avigt till och med så mammsen fick hjälpa att få det till rätta hållet.  

Men hon hade nog ganska roligt åt min antar jag också,med mitt humör och såna saker.

Men det gick bra hos denna kurator även om jag inte riktigt visste vad jag skulle säga  till henne

har ju inte hunnit tänka på det sättet eller planera hur jag skulle ta det eller vad det var man skulle prata om så klart inte lätt då.

Men allt gick bra i alla fall och en sväng in till stan också där mammsen skulle köpa en värme element så grymt kallt i denna lägenhet.

När dom inte ännu satt i gång värmen.

 

Och sen hörde jag av mig till mitt    angående ändring till datum i kryssning bara hålla tummarna att

det finns hytt till 31/10 oktober annars vet jag attan hur det blir.

Nån idiot till barnets pappa aldrig mer det är klart.

Annars tagit lungt resten av kvällen har packat upp min kabin väska virka lite på min andra filt till lillen också har jag.

Måste köpa nytt garn också märkte jag i vitt bland annat hoppas dom ännu har kvar dessa 2 för 40 kr.

 

 

bild 1                      bild 2                    bild 3.

Bland svamp med vinkremlor,karljohan svamp, apelsin sopp.

Och det blev en riktigt god stuvning också för den delen måste jag säga som mammsen gjorde.

 

 

 

min 1 nyckelpiga jag sett i år

Har inte sett andra än denna nyckelpiga och kände att jag ville ta bild på den tycker dom är så himla söta och gulliga av sig.

 

 

 

Sista dagen vid sommar villan och nästan den sista bild som jag tog.

 

och så kan en bil se ut efter en vistelse vid sommar villan om man säger massa blommor och

tomater och saker som hon har med sig dit och ska hem, har sagt till henne att hon borde ha en trailer nästan när hon ska till villan för bilen blir så propp full.

Men hon var glad att jag kom dit i alla fall och tyckte det var trevligt.

 

     

Så här såg det ut på både den sidan vi hade bilen och den andra sidan på bil däcket.

Så märks att viking kör mycket med transport trailers.

   

 

 

 

Av anonym anonym - 22 september 2014 00:00

På vägen till åbo alltså den 14/9 september så kunde jag inte bara låta bli och köpa dessa 2 saker  som sagt

tyckte att dom var helt underbara och gulliga också.

Visst finns ju ännu saker kvar att köpa men som vagn och vinter kläder och såna saker

bebis leksaker också.

Men jag nämnt tidigare så är det bara jag som har köpt till den lilla barnets pappa har inte ens köpt något ännu har frågat.

Men skiter i honom nu det är hans huvudvärk som sagt.

Jag har mitt    kan tänka mig att han hade köpt om det var hans barn det här.

 

Men dessa 2 saker har jag köpt till min lilla i alla fall.

 

 

snutte filt             1 par tofflor för ny födda

 

Tyckte dom bara var för underbara som sagt. 

och i morgon tar jag en bild på min mamma mage är i vecka 23 nu tiden går fort.

Är glad att min vännina hörde av sig och fråga  hur jag mådde.   

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards