Direktlänk till inlägg 27 september 2014

Gravid Vecka 24. En promenad, och liten fönstershopping runda till fridhemsplan och en ändring i kontaktboken på mobilen och på kontakt listan på kik

Av anonym anonym - 27 september 2014 22:55

God Kväll på er läsare!

Vakande runt 09.30 med kramp i benet som vanligt men men,det har med graviditeten och göra och det är rätt vanligt också för den delen också.

Men somnade om efter några minuters massage ,sen blev upp och käka frukost .

Följde med min mamms till Fridhemsplan där hon köpte en ny mobil till min syster med tanke på att hennes rasade i hop i går.

Kände att jag inte ville ta och sälja mina eftersom jag vet att en av dom kommer rasa ihop vilken dag som helst som sagt.

Och eftersom jag har en med telenor och en med tre så då blir det ju bara den ena jag använder och den ena är mer inom familjen och den andra för vänner okey mitt    också så klart.

Fick något sms  av mitt   som jag begrep nada av han pratar rätt mycket om Estonia och jag var ju bara runt 14-15 år när detta hände denna otäcka katastrof minns bara hur jag kom till plugget och läraren berättade om detta för oss i klassen om vad som hade hänt och då i den åldern när man är 14 så hänger man inte så förstår man ju inte riktigt vad som har hänt.

Men när jag är på kryssning och man åker förbi olycksplatsen javisst det känns lite skrämmande det gör det.

på något vis går inte och beskriva men på något vis är det.

 

Men men tillbaks till dagen mammsen och pappsen skulle till någon vernissare på djurgården så då passade jag på att ta en promenad  och sen plus en liten shopping runda på ica maxi handla en

pyjamas och 6 stycken nappar till den lilla  min vännina berätta för mig att jag inte ens är klar med köp av saker ,men vissa saker kan man ju köpa när förlossningen närmare sig.

för det är babyolja och blöjor puder och vagnen och skötbordet mm så mycket är det fortfarande.  

Ska höra med min kusin i morgon tänkte jag om hon har något som man kan låna,mammsen tycker att jag ska köpa men om hon säger bara låna så är det ju så.

Men angående pyjamasen och napparna som jag har köpt i dag det var verkligen en pyjamas som jag blev helt kär i som sagt.

Men små bilder av apor,funderar lite på om jag ska köpa byxora också bodysen också det är samma motiv som sagt.

Inget av detta har ju inte ens fd killen köpt tycker det är helt patetiskt helt ärligt så snacka om att inte ta sitt barn på allvar.

Som en kompis sa ja det är märkvärdigt ganska besviken på honom och så fort man säger något så skyller han på sitt handikapp som jag fick reda på via hans mamma för han inte vågade berätta om den för mig medan jag var öppen och berättade vilka problem jag hade.

Och hans familj var ju inte ens ärlig med att berätta om huntingston sjukdom som finns inom hans släkt tur var han inte bärare på den men grymt dåligt gjort är det.

Och gjorde i dag mitt beslut efter ha prata med syrran tidigare om detta också och det är

bryta kontakten med honom nu känner jag att jag är klar med honom en som inte tar sitt barn på allvar och sjunkit tillbaka till sitt gammla jag som han har vill jag inte ha kontakt med längre plus en familj som är rasistisk av sig också,skylta med sånt på Fb har dom, och så fort man har gått förbi någon med honom

som kommit från arabiskt land eller något likande så har han slängt ut sig hemska saker.

Så nu räcker det,tyvärr men så är det i alla fall om man säger så och halva min familj tycker han är otäck som jag med tanke på allt man har berätta för dom och hans betende med sitta och skära sig i armen och pulsådern bara för jag inte var i närheten inte friskt.

Och vägrar ta saker på allvar också, varför då fortsätta ha kontakt med honom då ,nu här jag har mitt

   som till och mer bryr sig om både mig och den lilla visst är smått nu inför kryssningen till helsingfors med honom men ska väl gå bra.

Har man åkt till åbo med honom så ska det väl fungera nu också.  

Sen skiter jag i om barnets pappa skulle bli sur eller inte, men jag har nu gått vidare i mitt liv som sagt

och så är det.

Har nu radera honom från min telefon bok på mobilen, blockera honom på kik  tagit bort alla hans sms på meddelandet ,mappen kommer inte svara på något från honom.

Kanske från hans mamma men då ska det vara något viktigt,ska göra nu som min syster rekomederade mig

och dags för min del att bli tuffare mot honom ,har var lite för snäll men nu räcker det.

Tänker nu ta samma attityd som syrran hade när hon och hennes gubbe försvann ur bilden.

Då är det bättre att vara ensamstående mamma och göra mer hur jag vill och bestämma än fråga lov av någon som glömmer allt och skyller på sitt handikapp av alla slag.

Fy bubblan men nu är allt borta från min mobil som han skickat på sms och kik och kontaktlistan

på facebook.

 

Lägger ut bilderna i morgon på det jag har köpt till lillen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards