Alla inlägg den 28 september 2014

Av anonym anonym - 28 september 2014 23:32

God kväll!

 

Kom upp vid halv elva nästan i dag,vakande först till vid 09.30 och bestämde för sova till 10.00 men det gick ju inte så direkt bra precis.

Men päronen kom in och väckte mig var kallt här inne hos mig i natt nämligen.

Men vid  10.20 kom jag upp satte i gång vatten kokaren och tog fram osten och dom mackor som jag skulle rosta

skar jag upp.

Mammsen kom upp i köket och babblade om en massa saker som jag behövde lugna ner mig med blev nästan väldigt irriterad på det ,men eftersom jag har hört sånt tidigare så bestämde jag för mig för att hålla mig lugn och sen också låta det gå in i örat och lika fort ut genom örat.  

Jag är ju ändå 32 år så jag borde nog veta själv tycker man, men visst jobbigt är det när dom ska tjata om det ena till det andra.

Men höll mig lugn för lillen skull i alla fall vill ju att han ska må bra också så klart min lille skrutt som jag får se om 4 månader ungefär blir det nu.

SÅ denna dag blev att göra ändring inne hos mig, tog bort en kolosal bok sektion här  som tillhör min papps.

Sen lämna en hylla till mig också.

Gäller ju att få in skötbord bland annat hit och sen en hylla som jag ska jag ta ner till källaren tillsammans med min ena kabinväska.

Blev lite kräsen och förskräckt när jag fick höra talas om inbrott i våran källare och bestämde mig för att ta upp alla  och sätta dom i mitt förvar.

Dom är väl runt 5-6 stycken som sagt,så har tagit ner dom flesta nu.

Men bokhyllan med 3 boksektioner försvann i allafall  pappsen var väl inte så väldigt glad precis nmen har en dotter som är gravid är i 5 månaden om 2  dagar blir det i 4 månaden  så är det lite onödigt och bli sur tycker jag helt ärligt jag måste ju som sagt få plats med lillemans saker också så klart.

Skötbord ,hylla att ha blöjor och såna saker som behövs  inte precis en person längre inne hos mig om några månader.

Men gissade väl att det hela tog 3-4 timmar totalt om det har varit utan paus.

Men så tog mammsen och jag en promenad också var 17 grader varmt i dag visst lite kylig vind var det men det fick duga.

Och nu först har mammsen kolla på vagnar till mig men jag har redan sen 3 månader tillbaks börja kolla på en som sagt.

Tror inte det finns att människor som vill låna ut vagnar och sen ha tillbaks dom ganska säker på det men jag har varit skötsam av mig och kolla på dom priser som sa i dag .

Men promenaden tog en timme .

Sen kom syrran över och hämtade sin nya mobil som mammsen köpte igår till henne.

Sp blev en liten lektion i detta angående hur den nya fungerade samma som pappsen blev det.

Annars har detinte hänt nått mer här en lite utskällning av syrran för att jag hade köpt pyjamas med dragkedja men ska höra med min vännina om detta hon har bra erfarenhet av sånah är saker och henne som jag verkligen litar på också gör jag.

God natt

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards