Direktlänk till inlägg 29 september 2014

Gravid vecka 24. en buse som inte lät mig sova i natt ,Upp till hyllcenter och sen promenad

Av anonym anonym - 29 september 2014 22:23

God kväll!

 

Det var inte mycket till sömn som jag fick i natt måste jag säga  min lilla buse i magen skulle själv klart

börja hålla på i natt som bara den undrar om det har med och göra att inte hade igång the eagels hotell carlifornia i går.

Brukar ha den låten för att hålla lillen lugn lyssna på den ett antal omgångar, också.

Men i går missade jag.  

Men inte i dag i alla fall lill grabbben höll mig vaken från halv ett till halv fem på morgonen sen kunde jag sova några timmar åtminnstonde.

Men fick lite panik på natten måste jag säga med tanke på mitt    kommer reagera på kryssningen nästa månad om lillgrabben ska hålla på så här halv natten när jag ska sova.

Så har man honom i samma säng också så det är något som jag måste varna honom för i alla fall det är en sak som är säker.

Dessa punkter.

 

1. att man har som kan få en att hoppa till

2. Kan underhålla mig på natten

3. Värk för att moderkakan växer (känns som mensvärk och kan pågå hur länge som helst)

 

Han blir ju ändå låtsas pappa även om vi har gjort upp som en stöd person än så länge vill ju inte skrämma i väg honom precis.

 

Var sen i dag med mammsen till Hyllcenter på fridhemsplan för hon skulle köpa en bok hylla till eftersom det är om möblerat i mitt rum visst det är inte klart eller precis men det värsta är borta i alla fall om man säger så och lämnade en hylla med 9 plan till mig också.

Får se om den ska stå på sammaplats som nu eller senare det visar sig bara att det finns utrymme för den lilla så klart för det är nr 1.

Måste säga att jag trivs bra med denna mamma blogg än dom andra som jag har här.

Förutom tränings bloggen den trivs jag med också så klart men inte aktuell på samma som tidigare.

 

Sen blev det en promenad med mammsen i dag också och stegen blev på runt 12480 ungefär men känns bra och lagom också med det toppen väder som vi har haft i dag.

och mitt stackars älskling mår inte bra hoppas det blir bättre snart vill verkligen inte presse honom eller skulle bara kännas fel.

Räcker med en hopplös pappa till barnet som bara skjuter fram allt .

men har nu tagit bort alla hans bilder bara vidarebefodrat dom till hans mail sen tagit bort hans nr

från kontakt listan ,sparade honom på Kik och bara höra av mig om det är något speciellt och väldigt viktigt enligt mig som jag tycker han ska veta mer vill jag inte.

Skämdes när jag fick höra ordet av honom att han älskar mig och sen försöka pussa mig innan man av Baltic princess för 14 dagar sen.

Nu ska jag se vidare på iskallt uppdrag bond.

 

Men lägger ut bilderna på först vad jag köpte till den lilla härom dagen eller 3 dagar sen ungefär.

Tar det på en annan sida bara.

Återkommer i morgon

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards