Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av anonym anonym - 1 oktober 2014 22:28

God kväll!

 

har haft en riktig toppen dag i dag, mammsen väckte mig vid halv tio ungefär .

hann med 1 kopp kaffe och frukosten, hörde av mig till min vännina t f vi har kännt varandra sen plugget.

och när jag berättade att jag var gravid i vecka 7 eller om det var vecka 8 så erbjöd hon sig att bli gudmor till min lilla marcus .

Som nu var mitt reserv namn på lilleman efter den ruskiga historien som min papps berättade om i går.

med nån man med namn juha som hade gjort något fruktansvärt mord för många år sen.

Men Marcus Micko Elias blir bra sen skiter i vad idioten till barnets pappa säger.

hade en super bra dag och var riktigt skönt också att få umgås med en i sin egna ålder och gammal klass kompis också för den delen också är det.

Hon är den ända jag har regelbuden kontakt med från den 1 skolan jag gick tills jag slutade på grund av grov mobbning som sagt.

Och bytte skola som trivdes bra och kommer sätta in marcus i också för den delen.

Så är verkligen glad att vi har kontakt och att hon vill bli gudmor till min lilleman också det känns riktigt bra också med tanke på hennes erfarenhet av barn också med tanke på hon har 7 stycken 4 egna och sen 3 bonus barn också för den delen.

Nå får jag bonus barn nån dag så får jag räkna med det,men då har man ju egen erfarenhet av barn också så klart.

men jag har mitt    så vem vet vad som händer i fram tiden som sagt man ska aldrig säga aldrig.

 

Fick en massa tips om saker om bebis kläder och nu vet jag vad ska köpa också och hoppas också på att  snart.

Tack vare henne inte så mycket strumpor men strumpbyxor eller tights med fötter i stället eller fast sydda strumpor.

Och sen hela kit med strumpbyxor,body och sen något annat också måste kolla nogrannare.

Slutar nu ta hänsyn till idioten som sagt,som försökt nu få mig tillbaka men tyvärr .

Och tack vare min syster och nu t f som blir gudmor till barnet sa samma sak varför lägga tid och energi på något som varken har förmåga eller har erfarenhet av barn med svår autism och knappast ett lätt förstånds handikapp,och ruttet minne.

NEJ TACK som hon sa skit i honom har redan visa vad han går för också och kan inte ta något ansvar alls

eftersom det ska gå via lilla mammsen och inte honom själv så skit i honom han har gjort sitt.

Skönt att hon finns och kommer med så mycket råd och tips och hur hon skulle ha gjort också om hon hade varit i min situation också.

Och hennes 3 månaders bebis var hur gullig som helst också hans dop som jag ska på också.

Hoppas nu bara att jag har nån klänning som passar ännu mig med tanke på min mage också som jag har och i vecka 24 man får se.

Tar ej med barnets pappa i alla fall det har jag ändra mig nu för.

Men bjöd henne på en fika här hemma och trevlig och hennes nyfikna son också ,tog en bild på mig och honom också kanske inte det bästa när han blev trött eller var trött.

Men fick en bild i alla fall.  

Ska fråga hur den blev på oss jag brukar annars bli rätt dålig på bild tycker jag när andra tar bilder

plus nyfiken också så klart.

Har svårt och fatta att det är oktober månad nu också  så nu är det månad 4 som man är i då känns ofattbart helt ärligt.

Nu ska jag se klart bond återkommer i morgon

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards