Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av anonym anonym - 2 oktober 2014 22:34

God kväll!

Hade ett ep anfall i natt eller om det var morgon natten men men något mammsen ändå hade räkna ut att jag skulle få i natt.

Denna dag  har vädret vart ganska mulet och känns att det är oktober också för den delen också, nu är det då 6 månaden som jag är i när det gäller graviditeten då.

Känns underligt  som sagt hur det har gått så fort det här och att man börja se former på en också för den delen också så klart.

Var upp till fridhemsplan med mammsen i dag visade henne overallen som jag ska köpa till min lilleman har jag bestämt mig för sa jag till henne.

Hon tycker bara man ska köpa begnangat men nej tack det tänker jag inte göra alls  för det vill jag ej ha vagnen kan jag godkänna får se när man åker och kollar på det.

Har i dag varit mulet i stort sätt hela dagen i dag, och runt 15 grader varmt också, nå uppe på fridhemsplan ungefär timme med dom ärenden som mammsen hade ,sen när vi nästan vara hemma igen så hade min syster skicka mig en meddelande på kik frågade hur man mådde och vad jag gjorde.

Hon hade nått ärenden till mammsingen så det blev att fram föra vad att syrran hade hört av sig.

Så vi bestämde oss för att åka till henne och parkera bilen där på henne parkering som hon har .

Så vi tog och snackade henne en stund hon kunde tyvärr inte bjuda upp oss för systersonen var förkyld och syrran var lite hostig det hörde man med lite jämna mellan rum också så klart.

Nämnde att vi åker till villan en vecka inte denna helg men helgen som kommer, så sjöfrukost på dit vägen och hem sen på  hem vägen är det buffet.

Sen hem och lagade middag var vrål hungriga både jag och mammsen vi glömde lunchen i dag inte smart och bra och om man är gravid precis om man säger.

Sen senare på kvällen blev det en kvälls promenad, och innan dess sms.a till min pt för att fråga hur det ligger till med papperna som jag fick av honom i början när jag berättade om min gradivitet också om det är var i viss nån speciell vecka som man skulle börja med dom eller inte.

Så från och med i morgon ska börja med några av övningarna som ser bäst ut och försöka hålla på åtminnstonde runt 20 minuter för rumpan och bäckenbenen var det tror jag bland annat.

Sen är man ju bara hemma några veckor igen så är det yohio kryssningen mms.a mitt   en bild på biljetten till och med så att han vet att jag menar allvar med detta också.  

 

 

En kvälls promenad med pappsen blev det i dag också så stötte vi på ett gäng  från sats och en av dom såg ut som min pt också till och med.

Eller han som ledde detta pass men inte helt 100 måste fråga om det.

Nu är det bond time som jag ser på.

kommer in i morgon

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards