Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av anonym anonym - 3 oktober 2014 22:16

God kväll!

Har i dag varit på en promenad till odenplan med mammsen och sen hem  där i från

för min ep alarm hade pajat,så vi var och införskaffat ett nytt sånt .

Använder oss av en babysiter ända som har fungera för mina anfall,och plus att det blir något att använda till den lille under dagen också för den delen.

Och sen på natten åt mig så det var en smart tanke av min mamms i alla fall om man säger så då.

Så medan hon höll på och kolla och prata med henne i butiken så passade jag på och kolla på barnvagnar också.

Hittade en som skulle passa mig men antar rätt  dyr men för att vara modell så kommer den att vara bra det är jag helt 100 på också.

När vi kom hem sen så bytte jag lakan och påslakan mm för det behövdes också,och sen i dag berättade jag vad min vännina sa om barnets pappa.

Och nu hoppas jag också att han har insett att jag inte vill ha regelbunden kontakt med honom eller  bara när det viktiga saker som saker.

Som födelsedags kalas och såna saker men jag blir ju ensamstående mamma för den delen så det är ju helt upp till mig också hur jag vill ha det.

Han har ju inte ens visa något intresse för sitt barn alls och det var ju det här mina föräldrar mena också kul bara ett tag men sen inget mer nu har man fått bevis och i dag slängde fram det som jag har bestämt mig för också som är detta.

Ha kontakt bara vid viktiga saker vill nu han glömmer mig och hittar och någon annan i stället som sagt det skulle jag må mycket bättre och den lilla också så klart.

Som jag nu har bestämt mig för ska ha heta Marcus i stället alltså reserv namnet.


Nä jag är verkligen helt enengerad i den lilla inom bebis världen så kan man nog säga att det är ett av det bästa som hänt mig och aldrig trodde skulle hända eller för den delen men det gjorde det även om det var med barnrumpa som jag blev gravid med i sömnen också för den delen.

Men men jag är nog glad i alla fall att jag blev gravid och vilken tur jag har haft som inte mått illa alls.

Och att mitt    vill ha mig ändå fast han får en liten bonus son nu men har nån att lära om sitt favorit lag i alla fall har han.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards