Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av anonym anonym - 4 oktober 2014 22:20

God kväll!

 

Vakande halv tio i dag,med att jag hade ont i nacken antar att det är nån sträckning som jag lyckats få antar jag.

Vakande precis när pappsen kom hem i från fredhällsbadet som han är medlem i bastuklubben där, så när gick upp till köket för att ordna kaffe till mig så fick man ett god morgon är den andra uppe också  mammsen min allltså men tog inte lång stund innan hon vakande också så klart.

men satte i gång vatten kokaren för att få kaffe,men sen så tog jag det bara lungt resten av morgonen

fick inte på mig kläderna förens vid 13.30 ungefär så då fick jag  höra ordet promenad, ja det blir väl så när man håller på med något och man märker inte vad klockan blir.

Men hade  fått sms av barnets pappas mamma,men bestämde mig för att inte svara på det eftersom jag har redan har informera om detta att jag kommer bara ta kontakt med barnets pappa när det är något viktigt

men ingenting mera.

Tyvärr så tål han inte inse sanning om saker eller vad människor kan tycka och om det det inte passar så tycker han att man måste be om ursäkt eller något sånt som man inte själv är inblandad i.

Men slut med det nu och gett klar tecken för hans mamma samma sak också,och jag har ju nu hitta ett lugn i kroppen nu också som gjort att mina anfall har minska grymmt mycket till var 10-14 dag i stället än att dom är 2-3 gånger i veckan.    

Sen det vill jag hålla nu i stället än att ha 2-3 gånger i veckan i stället, men kanske också har med och göra att min kropp har nu insett att jag är i 6 månaden nu också  och att den smått börja återställa sig till det vanliga igen också man kan ju hoppas på.

 

Mina föräldrar håller sig lunga även om jag får prata högt med pappsen i bland när han inte har haft på sig sina hörapparater eller som jag kallar dom extra öron.

Men nu är allt som vanligt hemma igen och känns mycket skönt det också för den delen också måste jag säga att det gör och ångrar inte äns att jag flyttade från idioten eller hem igen till mina föräldrar så.

Jag är en stan människa och inte förorts människa har prova att bo i älvsjö men fick ångest och sen har jag bott vårberg och samma sak där tyckte att det inte fanns för mycket grönområde att gå i som det gör här på kungsholmen .

Och gå kungsholmen runt som man gjort många gånger genom åren.

Det ända ställe som jag har tyckt om som förort måste jag erkänna så är det jakobsberg/kallhäll för där var det massa grön område som här hemma på kungsholmen också.

Så det är nog det ända förort som jag tyckt om av alla jag bott och sluta med att jag flytta hem.

 

Lekparken utan för huset där fd kompisen bodde som jag flyttade i från nu för 4 månader sen  fanns ju inte en ända gräsplätt på bara asfalt en sandlåda och klätterställning och ingenting mera så tycker jag en lekpark inte ska se ut helt ärligt.

Men närmare den som mitt   har hemma hos i rönninge/salem  det är riktig lekpark och ett riktigt mysigt område också så klart måste jag säga att det är lugnt och tyst en bra väg till pendeltåget också för den delen också har han.

Och blir en underbar låtas pappa eller som vi gjorde upp stöd person tills vidare så jag inte skrämmer upp honom vet ju inte ens om han kommer att känna igen äns om ett par veckor.  

Jag är ju nu i vecka 25 och gissar på vecka 27 när vi ses  men i månader är jag nu i 6 månaden känns sjukt galet att om 3 månader får jag se min lille marcus  första gången än alla ultraljud som man har fått se honom i vet ej om det blir något till eller  men känns verkligen sjukt hur månaderna sen man fick veta om denna oplanerade gradivitet har gått så snabbt har en min underbara vännina som stöttar mig och hjälper med tips och råd  på det ena till det andra.

På det sättet som hon stöttar och hjälper mig gjorde inte äns barnets pappa det var bara datorn och hans löjliga call of duty och watch dogs som var viktigare än mig.

Vet faktiskt inte hur det skulle ha gått utan hennes hjälp med att stötta mig som sagt.

 

Visst har snart en ny lista som jag ska visa henne som jag lova men känner att det kommer ta lite längre tid än den andra.

 

Nästa helg åker jag till finland igen och är borta ungefär 1 vecka blir skönt och nyfiken som bara den på mitt hus som jag ska få nästa sommar  för mig och lilleman är det och självklart plastpappan om han kommer med för den delen.

Kommer att vara större än den villa som min syster lånar om sommarn.  

Men nån altan behöver jag inte precis eftersom jag kan ha vagn antingen inom hus eller skjulet som jag har brevid mitt hus som sagt.

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards