Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av anonym anonym - 5 oktober 2014 22:53

God kväll!

 

Vakande vid 10.00 i dag, och som vanligt blev klar med frukosten vid 12.00 ungefär, sen kom själv klart mammsen in och påminnde om att jag skulle duscha men i och för sig så sa jag till henne i går att hon skulle påminna mig om detta.

Har verkligen varit så mycket och tänka på så jag har knappt hunnit tänka på mig själv nästan också,så det arg blev jag inte.

Sen mitt sista meddelande som var till barnets pappa.

Han fick veta hur jag har sett på vår relation och hur vi såg dom ansåg att han behövde få veta sanningen om det

och egentligen vilken fantasi värld han har levt i.

Men det kändes verkligen skönt att få ur sig detta, och lägga  historien om den människan bakom mig nu

och se in i fram tiden i stället med mitt barn som jag bara gör nu hela tiden.

Eller närmare jag och mitt    efter förlossningen och såna saker så klart ett eget boende till mig hoppas jag ju på också snart så vill ju inte eller belasta mina föräldrar hur mycket som helst eller så klart.

Med tanke på deras ålder och min ep.

 

Annars så har jag i dag virkat varit in till icamaxi efter 1 timmes promenad med pappsen där jag handla 2 stora garn nystan och 1 keso var grymt sugen på det.

Har inte ätit det på  flera månader kanske inte så underligt om man säger det då.

Så det blev min lunch när vi var hemma igen och plus att jag startade med nya lappar också till filten till min lilleman också.  

Ska ta och lägga ut bilden på min vår filt som jag har  gjort sen när denna är klar så kommer det en bild

på såna saker också .

Blir mycket och ta hand om själv men det gör mig inget håller mig bara aktiverad och i gång man har ju något och se fram emot också så klart sen nästa år.

När lilleman är född och blir att göra saker hela tiden planera och hålla på.

Försöka få ihop allting men det vet jag att jag kommer att lyckas med med tanke på den envishet jag har som sagt.

Som ensamstående mamma,och kommer ta 2  gånger i veckan yoga också för att hålla mitt lugn har jag bestämmt och sen börja hos min pt också efter nån månad efter lilleman är född för det går ju inte göra på en gång precis.

Så man får tillbaka sin snygga kropp som man hade förra året för det vill jag ha.

 

 

Vecka 24 är detta nu så det börjar ju synas som sagt.

 

Så vad jag i stort sätt har i dag är att hålla på med filten och sen byta till mut mobilen för att undersöka ett par saker.

 Egentligen en mobil som barnets pappa köpte till mig i onödan ansåg jag egentligen först fel modell jag är ju en nokia freak och ville ha en nokia lumia 930 om jag skulle köpa en ny.

Dagen där på kommer barnets pappa hem med en nokia lumia 625 fast det  inte ens var akutellt änu för mig med en ny mobil.

Ska ge denna till mammsen tänkte jag mig men ska först testa den några dagar själv innan om hur den är om hon ska ha nån av mina andra mobiler eller inte.

Men det är en annan historia detta.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards