Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av anonym anonym - 12 oktober 2014 21:29

god kväll! Nu befinner jag mig i Finland igen och sommar villan nu en vecka men skönt.


båtresan  gick bra förutom obekväma sängar och jag hade rätt svårt och somna också  lite minnen kom också efter bjarnes sista konferens på ms viking mariella och jag tog en kryssning med silja symphony.


Jag har ju lite svårt för vikingline för den delen också aldrig tyckt om dom färjorna eller rederiet eller vill ha lite mera lyx som sagt.


Ungefär 11.00 kom mammsens hus tomte hit för att säga hej visa något papper på måtten för mitt hus här nästa år och för lilleman också så klart.


Sålde telefonen till hustomten också bara hoppas att han blir nöjd med den också så klart bara att hoppas på det,kändes lite skumt att sälja en mobil som bjarne har köpt till mig men vad ska man med tre mobiler till.


efter detta så åkte vi in till iso omena igen nu var det öppet i allafall så först köpa nytt skal till mammsens nokia 625.an som hon fick av mig ville ju inte ha den efter barnets äckliga pappa som jag njuter av att inte få höra något i från eller för den delen och mår bra av det också.


Kanske lite grinig över att jag måste ha kontakt med mamman men känns åtminnstonde bättre om jag ger en skala från 1-10 så ger jag det 3 i allafall.



Och lite av minnen som upp kanske därför men mammsen hade samma problem också med sömnen i natt halvt svettig.


Så nått måste det ha varit.


jag höll på att somna eller närmare somnade i bilen när vi var nästan utanför Helsingfors och jag vaknade till när mammsen sa att vi var på väg till ISO omena alltså gröna äpplet som det betyder på svenska då.


Tog sin tid tyvärr var ingenting öppet  ännu dom öppnande runt 12.00 visade det sig så vi fortsatte till villan tog vårt babage från bilen och mammsen satte igång värmen i lillevillan .


Tyckte att jag var lite snurrig kanske kanske inte svårt och än trött.


Men så fort vi jag såg teknik magasinet så sa till henne att kolla om dom  plånboks fodral som jag har till min iPhone och det hade dom så hon tog och köpte ett sånt och som hon var nöjd med också för den delen också.

Sen in till mobil butiken Elisa där hon ändra sitt abonnemang till något billigare och där allting ingick också så klart och i månaden 20 kr.

Sen in till prisma ungefär som Ica magi som sagt.

Där efter till baka till stugan där jag tog och packade upp men höll och på att somna i bilen igen så trött har jag vart hela dagen.

Blev karelska piroger med äggsmör och vitlök  sallad.


Så skickade jag 1 sms till mitt hjärta som tyckte att det gick bra med Marcus mellanmål bra det.

Men grymt orolig över honom med tanke på att han inte mår bra så kom det något lite smått små surt i samma meddelande.

Ska berätta varför jag skickat många frågetecken i morgon det är har mycket med att jag grymt orolig förutom det han berätta på kvällen om värk i leder.

Och har inget med mellan namnet g


Att göra för det hade det Är inget med att göra.


Lite fotboll Sverige vann.


Återkommer i morgon  ska sova O KOMMA upp tidigar









Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards