Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av anonym anonym - 18 oktober 2014 23:23

god kväll mina läsare!


Väcktes runt tio alltså nio svensk tid ungefär det första jag fick höra var mammsen var att det var runt minus två och att jag skulle ta på mig varmt som jag gjorde och gjort hela veckan i stort sätt för det varit kyligt.


Kl 11.01 var vi ner till stranden  rensa bort en massa löv men det hela tog runt 26:51 sa min sportstracker som sagt.


Hade tur med vädret också som sagt i alla fall även om det var minusgrader ute.


Sen bjöds kaffe och mackor och kakor som avstog i från ville bara ha mitt egna kaffe som jag gjorde i ordning när vi var tillbaka till stugan eller mökkin som man säger på finska.


Var rätt frusen i stannade inne och började med virkandet med lillemans filt blev nu totalt 8 såna lappar i dag men håller på nu med den sista så man kan sy ihop alla lappar dubbla lager.


Så kollade vi på skavlan för den andra grann frun som har stugan på vänster sida skulle komma förbi  byta nummer med mammsen när det ska fällas lite träd.


Sen där efter en promenad till särkijärvi det hela tog var en 1,71 km som mammsen tyckte var förkort och jag lagom med tanke på gradiviteten.


Tog senare kontakt med vännina och berättade för henne som jag skrev om igår angående barnets pappa till våldtäksman hon undra varför jag inte anmälde detta som sagt.


vi åt soppan/broccoli pure och efterätt pannkaka så blev det bastu den här resans sista bastubad också och efter detta var det film.


Och valde the mask med jim carrey eftersom mammsen undra vad han har gjort för mer filmer änn dessa.


men i morgon blir det att packa innan man ska världens dyraste färja/rederi ms gabriella vikingline tugummin 92 kr nej tack och 44 på tallinksilja  jag avskyr verkligen vikingline ända jsg gillade det hela ombord var buffet annars bara skit ursäkta ordspråket


Sen babbla lite om bebis kläder och mitt hjärta också


Lilleman har varit ganska lugn lilleman har hållit sig visst lite sparkar har man fått.


Kanske tyckt att det var för kallt precis som jag var kallt och frost hela dagen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards