Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av anonym anonym - 20 oktober 2014 23:23

Denna köpte jag till min lilleman på båten jag har några bodys också så tyckte det passade utmärkt.

Och inte så farligt dyrt eller för den delen.

 

 

Den heter Älskling tycker den är så himmla söt.

Och i morgon så funderar jag på att köpa vinter overallen i brun först tänkte jag vit men efter vad min vännina sa så får det bli brun.

Av anonym anonym - 20 oktober 2014 22:38

God kväll!

Hemma igen  båten var framme ungefär vid 10.00 och gabriella det var nog buffet och sen få se mammsen dansa  som jag tyckte var roligt och uppskattade.

På nått vis något som jag hoppas på skulle hända nångång och nu gjorde men ska ta om det hela från början.

 

Vi skulle se showen som började 23.00  tyckte inte att den var så väldigt rolig mest sånger från musikaler och sen också från 70-80 tal ungefär.

Så den var inget vidare för en som åker annars bara silja ,men sen efter showen stog vi och kollade lite på bandet som uppträdde också.

Kom det 2 finska damer och en av dom fyllde år i dag visade det sig.

Men hon som fyllde år tog tag i mig och drog upp mig på dansgolvet så blev att dansa lite då som jag nog inte hade räkna med  som sagt.

Sen när nästa låt som bandet började uppträdda med så var mammsens tur,och jag måste verkligen säga att jag blev stolt trodde aldrig att jag skulle få se min mamms dansa så jag var riktigt stolt över henne måste jag säga att jag var.  

Men sen gick vi ner i hytten käka för mycket gjorde jag också men fick i gång min förbränning och det gjorde mig väldigt  glad så fort jag är till villan så slutar min förbränning att fungera som den ska göra.

Så det har varit lite jobbigt bara.

Men det när det gungade allt bra att man kunde inte ens somna tog mig ungefär 2 timmar att få denna riktigt sömn som man ska ha har nog lite med och göra att jag inte gillar vikingline så värst.

Att köpa tuggummi paket för 92 kr styck aldrig när man kan köpa det för 40-57 kronor på tallinksilja.

Så vikingline har hemska priser och man ser nog allt också att dom livnär sig på transport mycket mera trailers än personbilar.

Men men det var skönt och få komma hem i dag i alla fall  mycket varmare i luften här också än vad det är vid villan där var det runt som vi hade nu från 9 + till - 5 grader så det är allt kallt det.

Men tyvärr mulet mesta dels förutom dom 2 sista dagarna så då var solen allt framme som den skulle.

 

Och skönt att få skriva på en stor skärm nu också jag har ju användt mig min nokia lumia för att blogga här  och inte stor skärm på den direkt eller.  

Känns behagligt att få skriva på stor skärm igen.

Tyvärr försäljningen av mobil telefonen blev tyvärr misslyckat  men det har jag redan berätta om det vet jag.

Ska se om jag får ut bilderna som jag tog vid villan 1 av dom kommer jag lägga på min bebis avdelningen för det köpte jag till lilleman på båten till helsingfors.

 

men dom andra bilderna visst har dom flesta på instagram också.

 

 

Men här dom bilder som jag har tagit och lägger en beskrivning på alla också själv klart.

 

   

16.10  oktober svamp promenaden i skogen fick ihop till en hel middag också.

 

Hade kanon dag i skogen och var ute 1 timme på ett ungefär.

 

Och sen helt absurt fattar inte ens hur butiker tänker   vill också informera om varför jag lägger ut denna bild är för att jag begruper inte hur butiker tänker egentligen med tanke först på att det är Halloween först innan man ska ta fram olika jul prynader och min mamms köpte en flaska blossa glögg och när jag såg detta i butiken så trodde jag att hon skojade med mig med att hon skulle köpa.

 

Det är ju sjukt kunde väl vänta till mitten av nästa månad tycker jag.

Men redan nu innan det är Halloween är inte klokt måste jag säga att det inte är.

 

Det kommer några till från resan men var väldig kö för att lägga upp mera just nu än dom som jag lyckades få uppladdade.

 

Egentligen skulle jag ha skrivit på kvällen i går också men det var för dåligt wifi i hytten så det är därför

Men det gör ju inte så mycket har ju berätta i dag hur hem resan var som sagt.

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards