Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av anonym anonym - 21 oktober 2014 23:31

God kväll!

Ska försöka mig skriva någolunda kort om hur min dag har varit i dag.

Vakande i panik runt 07.53 ,skulle bland annat till barnmorskan,men innan dess till kuratorn.

Samtalet där gick jätte bra och berättade mera om varför jag hade bytt nr och att jag inte orkar mera med barnets pappa till våldtäks man.(tyvärr men så jag ser honom)

Så pratade man lite om förlossningen och vad som var bestämt också så klart och om min förädare till förvaltare också så klart.

Att hon skulle försöka få tag på henne och diskutera detta med att man inte bara kan lägga ner ett uppdrag som hon nu har gjort och att det borde anmälas egentligen också.

Så fick en kram av henne sen när samtalet var slut också det var gulligt gjort av henne också så klart att ge mig en kram också.

Så medan mammsen var på wc.an så diskuterade vi lite om mamma grupper och jag berättade om min vännina som har sju barn och som nu vill bli gudmor till mitt son.

men hon skulle höra av sig efter att hon hade prata med godmannen/förvaltaren.

Så hann man hem en sväng också efter detta käkade lite lunch sen var det time att bege sig till skärholmen och min barnmorska där.

och hon fick att koka så det dånade helt ärligt med tanke på just min så är jag ganska känslig för och den ända som får säga detta till mig är min pt på gymmet eftersom jag känner honom så bra plus att samma sak med maten också.

Men när det gäller andra så tar jag illa vid mig och nu hade jag gått upp 14 kg och självklart försökte hon läxa upp mig också som gjorde att jag blev äcklad och illamående och lite magknip också så klart.

Så började gråta när jag kom hem det märktes att hon inte trodde mig eller lyssnade och att min mamms fick hoppa in då började hon lyssna någolunda tyvärr hatar jag nått sånt nonchalant folk som hon visade till mig.

Så började gråta när vi kom hem igen för hon sårade mig.

Och så funderade jag en stund och tog mitt beslut att jag kommer ta kontakt med min Pt på gymmet för jag vill inte komma i nån deppression precis inte eller bra för lilleman eller.

Så han frågade mig vilken månad jag var i och var beräknad  också så han ville gärna träna mig tills det var time till förlossning sak samma om det kostar runt 9995 men jag känner att jag behöver göra något för min egna skull och lilleman också plus att det ska bli lättare till förlossningen också så klart.

Så skulle höra av mig i morgon och informera hur det blir men jag känner att jag kan inte gå upp mer i vikt nu

hellre ha den stabil och på samma än att den åker upp mer och mer.

Sms.a mitt hjärta och frågade hur det blir med kryssningen  känner samtidigt att det är lite tight nu också

att åka eftersom man kom hem i går och sen 7 dagar hemma och sen åka till finland igen 2 dagar.

Och att vi tar det nästa månad i stället och det tyckte vi båda sak samma om missar yohio eller inte men känner att jag inte vågar åka ensam även om jag gjorde det rätt mycket på sommaren förra året.

Nu ska jag lägga mig är rätt seg och trött också.

Men kan i alla fall säga att jag har kommit en bit på väg med lillemans vinter filt i alla fall.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards