Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av anonym anonym - 22 oktober 2014 22:44

God kväll!

 

En dag som har varit ganska jobbig eller irriternade kanske man ska säga med närmare ord.

Tjafs i stort sätt hela dagen efter att jag tog så illa vid mig av det barnmorskan eller som jag nu i dag döpte om henne till pekfinnen.

Hon sårade mig bra igår och inte lite eller så berätta varför och ska se om hittar en bild på mig som gör det lättare att förstå varför jag är känslig och tar lätt illa vid mig är det och sen se om jag hittar en bild på mig hur jag ser annars ut i dagens läge utan mamma magen vecka 27.  

 

Jag lägger upp bilder på i över och under del själv klart med ett mått band runt midjan

   

Så mycket har jag har det försvunnint från mig sen 2012.

När jag ännu var på barns ben så blev jag grovt mobbad i skolan som gjorde att jag bytte skola 

och det var ju på grund av min övervikt som detta hände .

 

Och så här såg man ut innan man blev gravid med denna våldtäksman.

 

när man såg ut så här så höll min mamms tyst och var stolt och så fort man blev gravid och svullna upp så började hon ingen.

 

Och sen i går efter varit hos barnmorskan som nu också började hacka på mig och speciellt när hon sa att ordet Gymm inte behövdes så ville jag nästan bara resa på mig och vråla åt henne hur sjuk i huvudet är du det är  en del av mitt liv och alltid varit så kom inte och säg något om gymm.

Och  i dag så fortsatte mammsen med detta trackaseri fast jag berätta att jag har en pt som erbjudit sig att hjälpa mig och förbereda mig för att bli mamma tills det är time för förlossning men nähä det passade inte mammsen hon blev sur i stället och tycker att tråkiga promenader räcker men det är inget som räcker för mig tyvärr jag har ledsna på promenader och tycker det är så förbannad tråkigt och gå samma runda dag ut och dag in  och tror att det hjälper mig och att  ska bli tillfredställd av som jag inte blir.

Närmare tvärtom inget som håller mig lugn efteråt med promenaden.

Var och handla för min syster kom fikade med mig  när jag var tillbaks från butiken så hade mammsen vart och rota i mina lådor och hitta gammalt choklad papper  som hon ljög om att hon inte hade tagit upp och lagt dit,ska ordet ljug lagom så där gör man om vill börja mobba någon så det har varit tjafs här mellan mig och henne hela dagen i dag.

Och starten den här barnmorskan till pekpinne som starta det hela och sen behandla mig som att jag fattar vad fullkornsprodukter är eller fisk är och sen det här med gymmet om att det är onödigt i pekpinnens ögon .

Som sårade mig rejält mycket som jag nämnde i tidigare rad det är en del av mitt liv och det här med pt också.

Tog kontakt med pt.n i går som tyckte att jag skulle börja hos honom igen det gjorde mig glad och här hemma självklart köra över mig men nej du har dina promenader det räcker gott och väl.

Det har tråka ut mig så mycket  så att jag går och shoppar bebis/barn kläder i en timme i stället.

Så att dom här hemma tror att man har varit ute och gått.

Jag saknar gymmet verkligen så mycket och inte lite eller om man säger så och jag önskar verkligen att dom inte fick sitt vatten läckage här på sats fridhemsplan så att jag kunde gått.  

 

Så har i dag varit ett ända tjafs plus att sen är jag sur över att mammsen och pekpinnen bestämde över huvudet på mig att jag ska gå mamma föreläsning kl .08.00-12.00 och jag säger bara det gör jag inte .

Eftersom ks har förläsningar som man inte behöver boka in sig på och kvälls tid och inte morgon,för att gå upp klockan sex för en bara föreläsning om förlossning för defenetivt inte.

Så det är något som jag är skit sur över också  att pekpinnen och mammsen bara bestämde jag åker till den närmarste sjukhuset om jag ska på nån föreläsning och inte över halva stan.

Vem tror hon att hon är egentligen bestämmer över allt och alla men över nån halva stan där jag vet att en våldtäksman till barnets pappa finns just vid den tiden så nej tack vill inte äns träffa pekpinnen mera tänker byta nu har fått nog.

 

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards