Direktlänk till inlägg 27 oktober 2014

Gravid Vecka 28. Varit på möte i dag

Av anonym anonym - 27 oktober 2014 23:40

Hej och hallå!

Väcktes i dag kvart över nio vi skulle på något möte till hablitering på rosenlunds sjukhus med två stycken kuratorer där.

Det har med pratiska saker att göra som boende till mig och sen hjälp också så klart.

En massa såna saker.

Mammsen var som vanligt lite snurrig av sig när vi skulle dit, klev av fel station och såna saker .

Men vi hittade till slut i alla fall.

En av dom här kuratorerna på enheten kände jag igen på något vis om det kan varit att man ha sett henne på tv eller nån annan stans i från.

Kan verkligen vara otäckt sånt där måste jag säga.

Men mötet gick bra i alla fall  även om det var mycket frågor som jag inte kunde svara på närmare mammsen.

Ja om hur mitt liv är och ser ut och hur det ligger till med boende vad jag behöver för hjälp där också.

Men allt gick bra i alla fall så får se när dom hör av sig nästa gång igen då dom skulle nu höra runt omkring sig om vad för lösningar man kan hitta på mm.

Så vi var klara runt halv ett ungefär ,sen for vi till lidl på fridhemsplan mammsen och jag där jag handla en blomma och sen lite bröd.

Protein bröd tror jag det hette ,där efter hem, och sen var det nästan bara att åka till vällingby där mammsen skulle laga bil rutan på carglas och det hela tog ungefär 40 minuter, och min syster kom till vällingby hon också in till lidl där .

Och stackarn man såg att hon inte har  sovit på några nätter sen hennes vännina/teater kollega kim anderzon hade dött så det har verkligen tagit på syrran det där  så dom måste ha varit goda vänner .

Men det är ju hemskt när äns vänner dör för den delen det är det ju.

Och sen började jag bli rastlös längta hem tyckte det tog så lång tid med bilen var in till lidl där vi mötte syrran och sen in till claes ohlsson men hittade inget roligt där.

Öob var det första som mammsen och jag var in till när vi anlände vällingby men sen i slutet .

Började jag gäspa och såna saker trött med andra ord och sen där på  är man ju gravid också  och hungrig var man också för den delen.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards