Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av anonym anonym - 28 oktober 2014 23:29

God kväll!

 

En dag som har varit bra och faktiskt har haft ett bra humör också för den delen  också.

men en konstig och verklighets baserad drömm visade det sig också,fattar hur det finns såna men det verkar det göra hur det nu kommer sig.

Mammsen min kom in till mig och väckte mig annars vet jag inte hur denna dröm hade varit var ju lite av mardrömm som sagt också lite minnen som väcktes till liv som när jag fick mitt ep anfall härom natten och det blev att åka in till Ks kvinno klinik träffa läkare och sen göra undersökning att  han mådde bra min lilleman,tack lov som han också gjorde.

Efter detta väcktes minnet från förra året också samma datum som min bjarne dog i byggolyckan när han järnbalken över sig och så samma datum så fick jag ett ep anfall när jag var på wc.an och slog mig gul och blå utom ordenligt,så att ögonlocket svullande igen och blev kvar på st görans också över natten men fick dagen där på promenera hem har st görans sjukhus ungefär 5 minuter promenad.

Och  natten drömm mellan måndag och tisdag efter besöket på ks så drömde jag att min ep läkare ringde och sen på dagen kom det ett brev om läkar tid till honom vad mer kan man säga än verklighets baserad drömm i stort sätt.

 

men i alla fall så på morgonen ringde min mamms på mobilen och frågade var jag var någonstans och sa på norrmälarstrand och ungefär vid cafe/resturangen paveljongen så frågade hon om vi skulle till butiken buy to bye (tror den hette så)

fanns en barnsäng där som jag tyckte passade perfekt precis som hon så vi tog och köpte det hade varit 200 kr billigare på ikea än här.

Och plus att vi fick ett skydd till så att lilleman inte stoppar armarna/ben utan för spjälarna så det kom med på köpet.

In till ica maxi också kollade runt där mammsen köpte nu glass efter gårdagens lilla händelse med att vi båda blev dåliga i magen.

Så blev det hem  middag ,och så virkade jag en stund och lilleman började sparka i magen också på mig så det blev att prata med honom en stund och klappa magen en stund också så lugnade han ner sig för en stund i alla fall.

Men men har kollat runt på barnvagnar på nätet också för att se om man hittar på någon som passar mig och som jag vill ha också och nu känns det som att jag har det och inte farligt dyr eller precis så känns att den kommer blir kanon.

Och i morgon ska jag försöka rensa här i rummet också eller vissa hyllor även om det är 86 dagar kvar nu så bråttom har man direkt inte.

Prata med mitt hjärta också har ba honom inte dö från mig,angående rökning,fick i dag veta att min näst äldsta syster är gräns fall till kol och har en hemsk kvalster allergi och måste byta säng, och systersonen har det också men inte lika kraftig som.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards