Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av anonym anonym - 31 oktober 2014 22:37

God kväll!

Dagen här har varit bra ,vakande vid halv tio ungefär  och med att mammsen kom in också så klart.

Så lagade min frukost,och käkade blev klar runt 11.30 klädde på mig och så tog mammsen och jag en promenad upp till fridhemsplan, bland annat för kolla upp gatu nr till denna mvc som jag nu måste börja gå på från och med nästa vecka helst.

Mammsen skulle in på kjell och company och köpa ett nytt batteri till sin nalle och jag passade på att gå till h&m och köpa dom sista sparkbyxorna till lilleman.

Men andra färger randiga ändå och sen en lite gosedjur också köpte jag men hon i kassan var rolig måste jag säga jag som annars inte bara börjar skratta så där i en kassa.

Men hon frågade hon skulle packetera in den så sa jag att det inte behövde att den var till den som är inne i min mage nu så den är till mig.

Så då började hon skratta och sa ja då är det lite onödigt att packetera in den som jag också tyckte så klart.

Det blev en lite koala björn som jag bara inte kunde låta bli och köpa,får inte bli som sin mamms som har favorit djur som är Apor  och morran.

Men det känns bra nu i alla fall att man har fått ihop allas lillemans kläder ,och  kikade över en bild på allt min lillemans gudmor också som tyckte att det såg bra ut och bara dregelhakklappar som jag nu skulle införskaffa och inget mer inom kläder.

Gött det ska sen räkna ihop allt vad det hela har gått på inom summan som tur är har det i stort sätt varit samma summor hela tiden så.

när jag var klar ringde jag min mamms och frågade vad hon höll hus visade vara på hm och jag stog utan för kjell o company men fick lite roligt så fick vända om och gå tillbaks.

Där efter promenerade vi in till stan där vi gick in på Åhlens men jag var halvt svettof så jag väntade utan för inte alltid lätt och vara gravid som sagt när man får extra blod flöde som sagt som gör sitt som också.

Visst tog och väntade utan för till hon var klar men såg att hon var väldigt nöjd med sina skor som hon ska ha med sig till New York om en vecka.

Som fick mig att börja sakna Malta på något vis vet ej hur men på något sätt.

promenad via norrmälar strand hem,hoppades på att min kompis i Etuna skulle höra av sig senare lovade skicka ett par bilder på en barnvagn som jag funderade över vill ej lägga ut den här så det blir som reklam det väntas till jag har köpt den och samma sak med barnsängen när den är ihop satt.

Men ska lägga ut bilder i alla fall på lilla koalan som jag köpte till lilleman som dessutom var på rea så snacka om tur man hade till och med.

Mycket mer har inte hänt så mycket,får se när den är fikan blir av med henne som jag fick kontakt med på mamma sidan som jag är medlem på har väl nu pratat i i 3 veckor tror jag ungefär.

men som jag sa till syrran när jag berättade för henne om den här tjejen att det är bara kiva att lära känna nytt folk och det hela började med frågningar om sats och mini sats så hon har väl läst att jag tränar på sats fridhemsplan och andra anläggningar som variation.

Och lovade kollade upp vilka anläggningar som hade minisats också för såna kommer bli aktuella för mig också så klart.

Och mitt stackars   har blivit dålig förkylning gissar men men .

Nu lägger jag ut bilderna på klädes köpet till lilleman sen beck och sen krypa ner innan somnar fram för tv.n

eller datorn som hänt ett par gånger.

 

     

Så detta är dagens kap och nu behöver jag inga mer kläder till lilleman kommer antagligen då få råd

av min vännina som blir gudmor åt lilleman och som jag verkligen är grymmt tacksam över också,så att man kommer få egen tid också så klart för det vet jag att kommer att behöva i bland.

när jag blir för extremt trött och behöver vila för att inte få något ep anfall på natten eller som jag ska i väg på nån hessa kryssning med mitt   eller något annat som ännu gör att jag känner att inte har möjlighet till att ha med lilleman vid dom tillfällerna tills han är är större.

 

Annars en lugn kväll fortsatt på min vinterfilt förhoppningsvis klar i morgon hoppas jag eller över morgon känner nu att jag har mer energi att lägga på den efter klädes köpen bara dregelhakklapparna kvar som behövs ett par stycken.

Och titta på Beck tillhör en av mina favorit däckare, morden i midsummer,wallander,Beck är dom som jag alltid kollar på när dom och själv klart stor favoriten BOND dom klassiska.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards