Direktlänk till inlägg 22 november 2014

Gravid Vecka 32. Promenad, Tvättat kläder, Berätta för kompis hela historien om gradiviteten och hur jag har lärt känna honom, prata med min kusin

Av anonym anonym - 22 november 2014 23:09

God kväll!

 

Gör en break i en film som jag tittar på med jim carrey, och försöker lugna ner mina tankar innan jag ska jag sova.

Och har ju en som trackarserar mig i magen också med sparkar/hicka och tror att jag smått har börja känna av sammandragningar nu också helt ärligt lite som mensvärk och i bland världens mag knip nästan.

Tog en promenad med mammsen, och jag som är häning och vet och det här med lilleman efter anmälningen som ni läsare vet om som jag har varit med om det har ju som jag nämnt tidigare vet inte hur jag kommer att stå ut.

Hur jag kommer kunna se honom som min bebis mm som jag nämnt tidigare också ska nu försöka sluta gnälla om detta som sagt nu.

Men inte lätt när man insett sanningen och har anmält det och förstår inte fortfarande att det är sant.

Min mamms drog upp det här med skötbord och som fick mig att nästan börja gråta  när vi var i rålisparken

och jag gnällde om att det kan ju hända att hon som jag ska låna det av som är min kusin  kanske ännu inte har det och som jag sa med gråten i halsen och försökte dölja så gott det går också.

Känner verkligen att jag inte har någon energi saknar min snygga och smala kropp och dom 20 kg som jag gick ner förra året och nu ser ut som bulle och känner mig som att man är på ruta 1 igen.

Fick ett meddelande av kompis på Fb för jag hade satt dit att man saknar sin vältränade kropp och dom 20 kg som man gick ner och nu som att man är på ruta 1.

Men sa till henne att jag mailar henne och berättar hela historien för henne när jag är hemma.

Så skrev jag också till min kusin angående förfrågan om skötbordet och fick tårar i ögonen igen så blev tvungen att ta djupa andetag som vanligt för att inte bryta ihop.

Men berättade henne också så klart samma historia nästan men när jag fick frågan där upp på mvc.n om våld/hot/övergrepp så blev hon nästan chockad över det men ville att hon inte skulle berätta detta för någon.

Var in på min mamma sida också svarade på några saker där som jag tyckte var intressant och vissa saker som jag kände igen mig samtidigt också så klart.

Har annars fortsatt på min vinter filt och mina tankar har varit att han måste ju ha något som han inte fryser i eller blir kall och det man har köpt till honom också så klart.

Men ända sättet för mig att klara av det här det är ju att  få låtsas att han inte är min bebis tyvärr.

Och vänninan frågade mig om jag hade tänkt på adoption,men samtidigt så känns fel med tanke på att dom andra ser fram mot att få se den lille och ta hand om honom.

Men sa till henne att jag skulle höra mig för i alla och åtminnstonde hur det fungerar är ju ändå nyfiken samtidigt och alltid varit.

Men det här med skötbordet och ha inne hos mig det vet jag att jag inte kommer att klara av eller vill ha inne hos mig blir bara upprörd av tanken men sen får mina päron ha honom inne hos sig om nätterna för då är verkligen ingen risk med att gör honom illa om jag skulle få ett ep anfall skulle vara fruktansvärt ju om det skulle vara så.

Räcker med att jag är knäckt av detta med våltäkten som sagt och hur den här lilla är helt oplanerad i från mig sida och inte hans och att hur det var med flit som han gjorde det här.

Men nu har jag allt klagat tillräckligt om detta och hur jag mår egentligen inombords,vill ju inte att den lilla ska känna av det som sagt och sen undra var för konstig person som han har till mamms eller som kommer sen honom som min systers bebis som jag ska ta hand om fram över.

Men ska nu försöka skriva om andra saker i alla fall så det inte blir galet tjatigt eller.

Kommer åtminnstonde säga till mammsen angående skötbord att det måste finnas något annat ställe för jag vill inte ha det inne hos mig får bara ångest av bara den tanken.

 

Och älsklingen är krånglig också känner att måste ställa honom mot väggen igen,för det är verkligen nu som jag verkligen behöver honom också och inte bara mina päron .

Sen på måndag så ska man till Ks och prata om förlossningen men mitt krav är kejsarsnitt tyvärr med tanke på att jag har ep så är det nog det bästa alternativet för mig.

Vill inte ha risken med att krampa under förlossningen precis och tror då att detta är bättre med kejsarsnitt.

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards