Direktlänk till inlägg 28 november 2014

Gravid Vecka 33- Vakande i dag och såg att julgranen på gården hade kommit och då betyder för mig att Julen är nu på väg

Av anonym anonym - 28 november 2014 23:24

God kväll på er!

Vakande i dag och märkte att jul granen på gården hade kommit och ställts upp får se om den börjar lysa på första advent eller i dag.

Och det var en gubbe på andra sidan där hade dom också sa upp en julgran kändes helt underbar för det här är något som har följt med ända sen barnssbenen måste jag erkänna så blev smått barnsligt glad också.

Pappsen till gramma som vanligt och jag hemma eller vi jag och lilleman med våran förkylning som vi har,förstår inte hur en lilleman också kan bli dålig om jag blir dåligt.

Men tog det lungt en stund bestämde mig för att ta en promenad och det som jag orkade också så klart , passade på och ta kontakt med min ep läkare angående om aming för jag känner att jag inte vågar mig på detta med att amma lilleman med tanke på alla medeciner och som är rätt starka också för den delen också är dom.

Och sen också lite om det här mötet på måndagen också med den här utomjordningen som man fick knappt kontakt med på special mödravården klagade på det och sen om det är med att det jag vill ha är en förlossning med kejsarsnitt och inte naturliga om man ska säga mer på det finare sättet tycker inte riktigt om att utala det andra sättet inom förlossning vet ej varför men obekväm med det.

Tog och studerade mera på den här barnvagnen som är köpt i går hur man ska ändra från ligg del till sitt del och det tog mig ungefär en timme att göra det,så ringde pappsen och sa att han skulle bli kvar på gramma ännu en timme till så då tog jag och gick ut,för att röra på mig lite för lillemans skull och själv klart min också men som det känns just nu är det mera för hans skull.

Eftersom min andra ljus slinga hade pajat som jag satte i palmen så bestämde jag mig för att handla en ny sån så att jag kan ha den i mini palmen som mammsen kallar den.

Så tog mig till ica maxi och bankomaten där, då visade sig att den var ur bruk och det retade mig bra måste jag erkänna så promenerade upp till fridhemsplan och så kom den otäcka värken i benet eller vid smal benet igen så blev att gå en lugn runda.

Började vid västermalms gallerian och in till ica där och handla mjölk och bröd och flytande margarin  tycker inte direkt om olivolja att ha i mat antingen margarin eller rapsolja.

Sen in till öb där jag såg att det fanns adapter för ljusslingor som fick mig att ta en funderare också så jag avaktade.

Sen till daglivs kunde inte bara låta blir även om jag avskyr färdiga bullar från pågen eller något annat ställe som dom tillverkas så köpte jag lussekatter det ända jag petade bort från var russinen för det är något som jag aldrig någonsin har tyckt om grymt äckligt tycker jag att det är.

 

 

   

Bara en start.      Granen på gården ,kommer att ta en bild på dagen också så att ni får se hur denna ser ut på dagen också.

Och ska försöka förhoppningsvis att få en bild på den andra sidan också,blev så barnsligt glad när jag såg denna har saknat detta sen 2004 eller om det är 2005.

Antar nästa gång jag lägger ut bilder så kommer det bli på söndag när det är 1 advent eller på måndag kväll.

Men det är töntigt att jag inte kan lägga ut bild på lillemans barn det är verkligen grymt lågt gjort och oförskämmt  blivande mamma som vill visa upp vad som man köpt och så går det inte finns säker flera och råkar ut för request time out trams.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Måndag 18 mars 23:31

Sov gott både jag och minis i natt. Trodde jag inte skulle få i väg honom till förskolan eller med tanke på att han har en vecka hemma. Solen sken i dag och han kom upp endå var väl bara ytterkläderna så som man fick klura lite med. Sen var jag up...

Av anonym anonym - Söndag 17 mars 23:04

Somnade om efter att minis och sambon hade klivit upp oct hade somna om och vaknade av att det var nått dröm om att jag åt frukost vid st Görans ungefär . Skulle ha gått på Zumban i dag men blev ej så så ska försöka i veckan och nu komma i gång inna...

Av anonym anonym - Lördag 16 mars 23:00

Upp till Fridhemsplan och handla bestämde mig. Så solen sken lite förtillfället . Så vi bestämde oss att gå och jag hade ju min plan angående stativet som jag var / är intresserad av. Så först in till öob sen där på till Claes Ohlsson också för at...

Av anonym anonym - Lördag 16 mars 00:04

Sovit så där hade ett mini anfall Fattade inte varför jag hade så hög puls eller. Minis vakna på gott humör men ville inte komma upp så han fick ligga där så länge han kände . Vädret absolut inget kul eller små regn och jag skulle börja planera ...

Av anonym anonym - Torsdag 14 mars 22:47

Sovit gott har vi jag och minis. Minis hade lite jobbig stund innan han kom i den riktigt djupa sömnen med att hosta och gråta. Skulle ha gått till tandläkaren i dag men barnvakten hade glömt tiden så jag blev Strand satt också . Minis var en komb...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards