Direktlänk till inlägg 29 november 2014

Gravid Vecka 33. En hem mardröm i natt, en promenad och köpt Ljusslingor.

Av anonym anonym - 29 november 2014 23:18

Hejsan & hallå!

 

Morgon natten var förjävlig i natt vet inte äns när jag var med om detta helt ärligt måste jag säga fick en rejält otäck mardröm i natt som hette duga, och riktigt vidrig också var den också för den delen också så klart .

Dessa personer handla det först och främst om i drömmen.

 

1. Min älskling

2. Syster (hon som bor i stockholm)

3. Min pt .

 

och är är lite av drömmen av det som jag minns, var hemma hos älsklingen för 1-3 dagar innan kryssningen

då sök min syster upp (hon som snodde dessa 200 av mig)

Jag kände inte äns igen henne eller, för hon hade ingen hud i ansiktet och det man såg var då

leder muskler ögonen utan ögonlock  ungefär som dom här personer i new york  på det här museumet som mammsen och hennes vännina var på där man fick se allting från muskler till frisk/sjuk lever vad som händer med kroppen om man äter onyttiga saker mm.

Så påminner lite om detta som sagt agående musklerna och ledserna mm.

Och jag hade visst skrikigt så mycket så att pappsen hade rusat in till mig och fråga vad det var frågan om när jag sa ordet mardrömm så kom han med en mugg vatten till mig för att jag visst hade ropat något om vatten också.

Sen kunde jag inte somna om alls efter detta,hur jag än försökte så gick det inte, så hade varit lite funderandes var detta kan ha varit och bero på också.

Att äns se sin familje medlem i dröm utan hud det är verkligen otäckt och sen kan man undra om det är något verklighets baserat eller om det är  något annat som har med dom att göra.

Sen hade med gymmet och göra och där hade jag förhållande med min pt fast jag har min älskling och så kom syrran till gymmet utan hud .

Så började jag skrika eller stöna högt (inte av att jag var sex sugen eller kåt, utan av denna mardrömm)

 

Men kom upp runt 10.00 eller kvart i tio till och med  ännu hade inte pulsen lugna sig  närmare tvärtom så blev sittandes på sängen en stund till sen den hade lugna ner sig lite.

Försökte berätta det mest för pappsen åtminnstonde det här med syrran i alla fall det var verkligen otäckt som sagt det var det verkligen och inte lite eller.

 

Så när man fick sina koppar kaffe så lugnade det sig i alla fall det är sak som är helt 100 åtminnstonde.

Och bebisen har hållit annars lugn i natt i alla fall.

Pappsen fort till gramma för att läsa och frågade mig vad jag skulle göra i dag och sa att jag skulle på en promenad och den takt som man orkade så klart också för den delen.

Men la i först och främst 2 filtar i tvättmaskinen, den här som låg i vagnen i fall om den ännu var skitig och otvättad som sagt man kan aldrig veta när det gäller saker när man köper det som begangat.

Plus försäkerhets skull också tvätta filten som jag fick av min syster också för den delen också som sagt.

Men sen gick jag ut och halvägs när jag kom till fredhäll så började smalbenen värka igen så fick ta en liten time out för att det blev för outhärdligt att gå.

Så tog 2 bilder från promenaden i alla fall, gick aldeles utmärkt en stund åtminnstonde men är nu så förbannat trött på vad det är kan vara har ju kommit och gått sen år 2008 det här har inget med denna hoppalösa oplanerade gravdivitet och gör mig tokig som sagt eftersom värken kommit och gått sen 2008 och när jag första gången pratade med personlig tränare på gymmet i vällingby.

Men tog i alla fall 2 bilder som jag ska lägga ut här natur bilder och det hantverk man själv har verka ju passa här utan få request eländet som nu stör mig och irriterar mig."tumme ner" skärp er.

 

Men här är 2 bilder i från i dag får se hur promenad i morgon blir om man orkar längre eller om det blir ungefär som nu.

  

Så blev bilden i från min promenad i dag som jag har tagit när jag fick ta en lite time out,är verkligen orolig över vad det kan vara och handlar om också så klart med tanke på att jag nu har haft detta sen 2008 på ett ungefär kommer när jag går för snabbt eller stressar.

I morgon lägger jag ut mina andra 2 bilder eftersom det är då 1 första advent och på måndag så lägger jag ut bilder på mitt fönster med julstjärnor och adventstakar.

Ännu inte advent som sagt det är först i morgon .

Och sammandragningar fick jag också på promenaden i dag också ,nu har jag förstått sen lillemans gudmor berätta lite om detta vad det handlar om, annars har han bara sparkat som sagt och hickat .

Men nu har jag kännt av samman drag ett par gånger, betyder ju att kroppen håller på förberder sig som sagt.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards