Direktlänk till inlägg 1 december 2014

Gravid Vecka 33. Till bm och sen möte satt upp resten sakerna i fönstret

Av anonym anonym - 1 december 2014 23:07

God kväll!

En dag som gjorde en snurrig i huvudet och som det alltid blir när det blir för mycket på en gång för mig också och kommer nog alltid att bli för den delen också.

Mamms som kom hem från finland och villan där i dag, och kom precis hem innan jag skulle till min Bm  för kontroll av bebisen och prata lite också så klart.

Allting såg bra ut angående lilleman också och mina blodprov också så klart, och såg bra ut och vikten också men det var nog den som jag var mest nervös över med tanke på allt sött jag har ätit medan mammsen var bort rest.

Fick nån bok med mig hem om förlossningen berättade ju för min Bm om vad som mest oroar mig angående förlossningen som är mina kramper och vad skulle hända då eftersom jag själv inte vet något eller vad som kan hända eller.

Och på det sättet skulle det vara bättre med ett kejsarsnitt, som sagt och kännas mer tryggare,för min del.

Sen blev det till Ö&B en sväng där på fridhemsplan och så hämtade mammsen sina skor också hos skomakaren  som hon hade lämna in dom som hon hade köpt i New York .

Och till butiken där dom sålde hjul för att kolla om dom hade dessa som behövs till min barnvagn eftersom dom är en aning breda för portdörren här.

Hem och käkade en finsk pirog (ska nog köpa hem såna)

Sen blev till det här mötet som på något vis kändes ganska onödigt att jag var med på nästan eftersom det bara var mest diskution om min framtid,och jag kände verkligen att jag inte har hunnit fundera på nånting över detta och lägenhet förutom vad för sorts lägenhet som jag vill ha och hur jag vill bo det är det ända men ingenting annat,nu är ju bara bebis och såna saker som står i huvudet på mig och känner att jag börja tappa orken nu behöver som sagt komma bort och få tänka något annat än detta.

Tankar på egen tid vare sig om det är 23 eller 40 timmar och såna saker också 1 timme på gymmet är direkt inte direkt egen tid precis.

Så på det här sättet kändes här med mötet med mina kuratorer och bm som var med och päronen helt onödigt.

Antar att huvudsaken var ju att dom skulle få veta vem jag är och inget annat än så länge och hur man hade tänkt och såna saker.

Och deras lokaler var inget höjdare alls det var som att kliva foten in på mental sjukhus ungefär bara vita väggar och vitt bord och vita stolar ingen tavla eller nånting.

Så fick ont i ögonen och kände att jag höll på och somna bort ett par gånger otäckt när det inte var några färg klickar på väggen om man säger så.

Riktigt nöjt när vi kom bort där i från helt ärligt det var verkligen otäckt ,och få komma ut i friska luften igen också så klart.

Sen hem och ta det lugnt en stund,sen blev det mat även om jag inte var så speciellt hungring av mig men mat måste ju man ha som min sambo sa han som dog i bygg olyckan.

Så värmde upp mina tortellini med köttfärs i och mycket sallad 1 portion utan att bli dålig i magen denna gång som jag sist blev.

Sen plockade mammsen upp sladden till min julstjärna som jag köpte igår och jag var och hämta advents stakarna som var i källaren tjänst och gentjänst som man säger.

Sen fick jag sms av min älskling senare på kvällen,angående helsingfors kryssning och till julmarknaden .

Är ju så himmla sugen att gå på den och alexander boulevarden där om jag inte kan övertala mammsen till detta en mor och dotter kryssning då i så fall.

Men blev verkligen jätte glad när älsklingen hörde av sig det blev jag verkligen han hann före mig som sagt.

Så har denna dag varit åtminnstonde får se vad som händer i morgon då.

Om jag ska boka eller inte boka till mig som sagt.

 

Men men har annars fixat och hållit på med fönstret och som jag blev grymt nöjd över också  så klart.

Och nu kan jag äntligen visa upp det helt och hållet också så klart.

Verkligen nöjd med det också tar också en bild på det i dags ljuset också så ni får se hur det ser ut då också så klart både dag och kväll.

 

 

Så blev det och grymt nöjd lägger en upp en bild i dags också ljus också på detta.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Måndag 18 mars 23:31

Sov gott både jag och minis i natt. Trodde jag inte skulle få i väg honom till förskolan eller med tanke på att han har en vecka hemma. Solen sken i dag och han kom upp endå var väl bara ytterkläderna så som man fick klura lite med. Sen var jag up...

Av anonym anonym - Söndag 17 mars 23:04

Somnade om efter att minis och sambon hade klivit upp oct hade somna om och vaknade av att det var nått dröm om att jag åt frukost vid st Görans ungefär . Skulle ha gått på Zumban i dag men blev ej så så ska försöka i veckan och nu komma i gång inna...

Av anonym anonym - Lördag 16 mars 23:00

Upp till Fridhemsplan och handla bestämde mig. Så solen sken lite förtillfället . Så vi bestämde oss att gå och jag hade ju min plan angående stativet som jag var / är intresserad av. Så först in till öob sen där på till Claes Ohlsson också för at...

Av anonym anonym - Lördag 16 mars 00:04

Sovit så där hade ett mini anfall Fattade inte varför jag hade så hög puls eller. Minis vakna på gott humör men ville inte komma upp så han fick ligga där så länge han kände . Vädret absolut inget kul eller små regn och jag skulle börja planera ...

Av anonym anonym - Torsdag 14 mars 22:47

Sovit gott har vi jag och minis. Minis hade lite jobbig stund innan han kom i den riktigt djupa sömnen med att hosta och gråta. Skulle ha gått till tandläkaren i dag men barnvakten hade glömt tiden så jag blev Strand satt också . Minis var en komb...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards