Alla inlägg den 5 december 2014

Av anonym anonym - 5 december 2014 23:27

God kväll!

Får ha blå i dag även om det färgen inte är riktigt en julstämmings färg precis om man säger.

Var till tandhygenisten i dag för att fortsätta med min tandstenskur eller vad man ska kalla det äckligt när det blev 4 bedövningar inte ett dugg skoj alls om man säger så.

Och man kände hur lillen sparkade och höll på också med alla borr ljud och såna och såna ljud som sagt.

Så att man fick klappa magen då när hon kom åt såna riktigt känsliga ställen som sagt inte ett dugg skoj fast i och för sig så är jag känslig förvärk också.

Passade på och läsa min bok som jag fick i från min Bm på mvc.n här denna gång om förlossning tycker att boken är intressant men frågan om jag kommer tycka att den här föreläsningen på måndag kommer att vara lika intressant känner på mig att jag kommer tycka att boken är mera intressantare helt ärligt om man säger så.

Vissa saker har jag ju lunga mig med som sagt angående förlossningen åtminnstonde, men när det gäller ordet barn snack så har jag nog allt fått nog nu så fort nån säger ordet bebis och om det ena och det andra så kan jag bara ge nu mera svar mm.

Och så känner jag i hela i kropppen att jag bara måste få komma bort 40 timmar så är det bara är så less på allting nu angående ordet barn tillbehör saker mm.

Och det som jag nämnt tidigare att sen när jag kom på mig själv hur denna gradivitet uppstog så har jag bara blivit äcklad och illamående av bara tanken.

Men men bebis är en bebis även om ej kommer kunna se den som min som sagt, kommer bara se den stackaren som någon annans tror jag det är så som jag känner nu inom bords. det är inte det att jag vill vara negativ eller något sådant, utan att det är att jag har mått dåligt eftersom det här är inte jag den person jag ville ha barn med skulle vara något år äldre och inte våldta mig som denna gjorde. bara för han levde i ett förhållande med sig själv och dag drömde, medan jag är intresserad av en annan kille och sen varit länge nu.

Vet ej hur autism fungerar med kombination av svårt förståndshandikapp men verkar inte vara bra i alla fall och förstöra andras liv med att tro att saker som inte stämmer. (ska ta reda på detta försäkerhets skull i alla fall)

Men men syrran kom förbi i dag med systersonen som nu har blivit ännu längre känner knappt igen honom snart helt ärligt. och blev förvånad när hon sa att jag skulle få tillbaka pengarna som hon hade låna av mig för det trodde jag aldrig att skulle och att jag hade blivit snuvad i stället på det,men kändes bra att hon gav tillbaks det hon var skyldig mig trodde faktiskt aldrig det.

Men hos tandhygenisten var nog hemskt med 4 bedövningar så att jag fick smått svårt att andas på hem vägen och se så mycket blod som man fick det var riktigt otäckt och skulle börja med den här corsodyl gelen igen tur att jag sparade en annan tandborste till detta så att jag inte förstör min nya med denna.

Och nu hålla på ungefär 1 månad hur jag nu ska överleva det höll nästan på att kräkas sist och vara illamående.

Och känner hur jag nu bara längtar efter att få ta en kryssning också  komma bort 40 timmar från stan det behöver jag verkligen innan jag går under och nästa gång blir det väl i slutet av mars antar jag.

Eller närmare är så för då har jag fått in mina rutiner, och våga lämna bebisen hos mammsen & pappsen eller hos hans gudmor,han är ju ännu för liten för att komma med på såna här kryssningar som sagt.

Men väl hemma sen så berättade mammsen att min ep läkare hade ringt och sa att allting såg bra ut skulle höja med medecinen nästa vecka ,och sen skulle börja babblas om amingen men har bestämt mig och ingen ide och övertala mig eller,ska köpa en bröst pump och sen pumpa ut mjölk och ge på flaska sitta och blotta med mina bröst på allmänplats nej tack inte en chans.

Möjligt vis hemma för då är det ingen som kan se vad man gör men bröst pump blir det för det är nått som jag själv måste få bestämma som sagt.

Bebisen kommer man ju ändå ha i famnen som sagt hela tiden så den får ju sin trygghet ändå .

Men som sagt angående ammande så känner jag mig inte bekväm med det ska bebisen ha mjölk med alkohol NEJ  bättre att pumpa ut mjölk så det räcker så länge man är borta och sen dagen efter när man är hemma så. och samma sak med gymmet också har jag läst så som sagt måste få ha mitt egna privat liv också vare sig om det heter GYMM eller kryssning så måste jag få komma i väg på sånt också.

Trivs verkligen inte med det är så är det bara. nå äntligen snart klart med filten i alla fall,och ska köpa några stycken amings flaskor som det heter och några amnings nappar till dom också och nappar för såna som är 0 månader också som sagt.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards