Alla inlägg den 8 december 2014

Av anonym anonym - 8 december 2014 22:27

Hej och God Kväll!

Måndag i dag redan? helgen har verkligen gått så väldogt fort tycker jag måste jag säga att den har och i går var det andra advent fattar nada vad tiden har gått fort som sagt.

Var upp till Fridhemsplan i dag och in till hm  för att kolla om dom hade denna julklänning som dom själv klart inte hade men men

hämtade ut pengar och sen gick jag lindex och kollade, och shoppade lite till mig nytt och fräscht tills nästan år och när man börja komma i form i gen och smalare också.

Kan tänka mig att dom plagg som jag förtillfället  har kommer vara lite ut töjda så på tiden nu att jag införskaffar lite nya.

Ska lägga ut bilder på dom.

   

Bild 1 .                 Bild 2.                Bild 3                Bild 4

 Dom underkläder än så l'änge jag har köprt hit tills och ska gå igenom min låda med under som ska slängas .

Har för det mesta string men när röda veckan kommer vill man nog gärna har något bekvämare åtminnstonde jag i alla fall om man säger.

Men nu har man ju något och sukta min pojkvän med i alla fall med dessa och vilka mer färger det blir.

 

Är super nöjd med dessa men ska försöka hitta underdelen till bild 1 och bild 2.

Så ser det ju snyggare ut också än att ha olika färger och speciellt när man är så kräsen som jag är också om man säger så.

Men på bild 4 var det på rea så ska gå en vända till lindex och kolla om man hittar något mer som passar.

Handla ett natt linne också för den delen också,eftersom min mamms vill filma ett ep anfall som jag kan få på natten som sagt och min ep läkare ville gärna se hur ett sånt såg ut för att kunna ge rätt medecin till mig också.   

 

Och detta är mitt nattlinne som jag köpte i dag också, väldigt nöjd med detta även om det inte är just med ärmar som jag tycker om att ha blivt så svettig snabbt. 

Så så kommer blir lite andra natt linnen o lite mera hottare också än detta, är en sån tjej sukta pojkvännen med det blir bra.

 

Har i dag annars varit på en föreläsning om förlossning ,kan väl säga så här att mycket av det man har sett så har sett i gradivitete appen där dom berättar om sina upplevelser på förlossningen och hur den har gått mm.

Så är verkligen glad att jag hade hunnit läsa lite om detta också och sett, och på det sättet så kände jag mig förberedd på att  se om en sån film ,ett sätt att förberda mig på också så klart är det.

Men ni som är gravida ungefär samma vecka så rekomederar jag sån är föreläsning även om det är känslig för många det märtes en som satt brevid mig börja grina lite ,var nästan själv på att göra det men lyckades berhärska mig tycker det är så pinsammt att börja göra det in för andra så klart.

Men tyckte att föreläsningen gick bra och ska nog ha med något tuggbart nästa gång till den sista delen av denna också

och dryck också för den delen blev en aning tröstig och hungring så 2 mandariner vindruvor melon 1 avokado gick i mig så det var lite småsaker.

Men nu vet jag åtminnstonde vad det är som ska köpa hem i allafall,och en av dom är då dessa saker

 

1. Bilbarnstol

2.Badbalja (från ikea)

3. badolja

4.våtservetter

5.Blöjor

Så det är lite av det som behövs sen det jag vet några till nappflaskor dom andra jag har är mera med när han är några månader äldre också men behöver förtillfället såna som från 0-2 månader eller 0 månader.

Både som nappar och sen till flaskan sen när han är äldre så tror jag att det är bara köpa nappar till när dom är äldre och inga nya inte för att napparna till dom var så dyra men nappflaskorna tyckte jag.

Hoppas det är så bestämmt mig för att inte amma med tanke på mig epelepsi eller om det går att köra varierat som sagt.

Medn med tanke på alla medeciner som man tar och hellre säkra sidan än den osäkra sidan.

Men fortsättningen på föreläsningen  som var om metoder också vad man ska äta några dagar innan förlossningen och dricka också

men sen när det är time är det fasta hur jag nu ska klara det som blir så lätt grining när jag äter tok för lite och flytande saker

prova nån diet och hade kräkts.

Men bebisen misstänker jag var rastlös för han sparkade hela tiden och höll på undet tiden redan innan vi fort hemmi från mamms och jag hon som stöttar mig i det här som sagt vill inte ha med våltäksmannen familj och göra över huvudtaget nu dom är ett helt avslutat kapitel.

 

   

Dom 2 floppysar som jag nu har köpt nu är det bara den 3 som fattas så det är klart med dom bestämde får se nu vilket djur som blir som sist.

Så här har min dag varit i allafall med lite shopping av underkläder och nattlinne och 1 floppys till vagnen tyvärr får stå ut med dessa hjul på den som den har. 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards