Alla inlägg den 9 december 2014

Av anonym anonym - 9 december 2014 23:07

Hej Och God kväll!!

 

Hade en super konstig dröm i natt, med gamla klass kompisar från Martinskolan var med bland annat,jag tänker inte direkt gå in på detaljer om man säger så då.

Men det gick lite hett till i den i alla fall, så det var ingen mardröm i alla fall som tur var då.

Och när jag vakande i morse så efter frukosten när mammsen skulle hälsa på lilleman så sa hon att min mage hade sjunkit lite ner åt som gjorde mig smått fundersam på vad det kunde vara som sagt.

Bestämde oss för att gå in till gamla stan och på julmarknanden där ,men var en trevlig promenad dit och sen precis lagom takt också så klart var det också så hade inget problem med smalbenet som jag har haft tidigare nu dom här senaste veckorna så jag tippar på att det var salt behov som jag hade som sagt.

Men vi hade en väldigt trevlig stund på marknaden i alla fall tyckte jag så köpte vi brända mandlar där också som var hur goda som helst också.

Tycker sånt är så himmla gott också, får mig att tänka lite på marocko när man var dit för många år sen och när man köpte brända mandlar i bland.

Så det fick mig och tänka på det lite, och samtidigt så  kände jag också att det började smått värka alltså sammandragningar i stort sätt som kommer lite då och då ungefär som mensvärk ungefär.

Men vill ju bara nu att bebisen ska komma ut, så att man komma lite tillbaka till mitt normala liv också

nu är det 44 dagar kvar till förlossningen,känns väl lite nervöst men kommer gå bra ska försöka ha så positiva tankar som möjligt som sagt.

Men att han ska komma ut snabbt,och sen bara hoppas på att man får lämna sjukan någolunda snabbt.

Åtminnstonde det här med magen var väldigt skumt i alla fall och undrar hur det har gått till eftersom den hade sjunkit lite neråt.

Har varit strålande väder i dag i alla fall, när vi gick från gamlastan in till Centralen så tog vi tåget där i från ,och fick värk i höften lite också så klart.

Så det kändes bra att vi tog tunnelbanan ,hoppade av vid fridhemsplan för mammsen skulle till  öb för att handla något som hon sen ändra sig.

Hem för att jag måste på wc.an också  höll på och hända en olycka och gå in på mc donalds eller något annat ställe där man måste betala aldrig i mitt liv då måste det verkligen något i stor kris som sagt om jag ska det så töntigt att man måste betala för att gå på wc.an på mc donalds eller nått sånt.

Sen till maxi och handla nu deo och ansikts vatten ska köpa mera av det och plus gel av alla olika varianter är väldigt kräsen angående sånt.

Så ringde min syster också helt förtvivlad som jag förstog det hela hade vart i slagsmål med systersonen.

Vill inte gå in på detaljer eller något sådant eftersom det är inom familjen men det var hemskt och höra i alla fall så jag hoppas verkligen att min älskling kommer finnas där även om det inte är varje dag precis.

Angårnde den är oplanerade bebisen som fd kompisen som våldtog mig.

Sen kom syrran hit blev att gömma alla pengar och medeciner och saker försäkerhets skull man kan aldrig veta som sagt.

Ja har annars inte hänt så mycket mera i dag egentligen än det här får se vad som händer i morgon då är det ju en ny dag och ska fundera ut något vad jag ska ge till min älskling också som jag är smått orolig för.

 

Och i morse tog jag en bild på några av jul blommorna här hemma också kunde inte bara låta bli det så klart som sagt.

 

2 jul hyacinter tyvärr har mina ej ännu blomma förutom min halloween blomma har knoppa men inte mammsens halloween blomma så då måste det betyda att jag tar hand om min bättre än vad hon gör som sagt.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards