Direktlänk till inlägg 13 december 2014

Gravid Vecka 35. Inte så glad och besviken på Pojkvännen och promenad in till stan

Av anonym anonym - 13 december 2014 23:19

Hej Och kväll på på er!

 

Hade svårt och somna i går hade svårt med beslut  hade inte med lilleman och göra som sagt utan närmare killen.

Efter hans sura sms,i går som på något sätt gjorde mig onödigt ledsen men blev nu vet att det har med gradiviteten och göra med tanke på alla horomoner som har som sagt för tillfället i kroppen också för den delen.

Men i morse tog jag mitt riktigt beslut om att sätta honom mot väggen,inget med avundsjuka/svartsjuka och göra närmare bara att jag kände att nu vill jag veta varför innan jag börja ledsna eller närmare som jag har ärligt talat.med tanke på lilleman och för hans skull  gjorde jag detta så det vara bara att ta fram sitt finska sisu och fråga och förklara att han kommer vara en bild med i det hela om han ska ha mig och acceptera detta även om det var en våldtäkt och inte med flit.

Men det han skrev han skrev till mig i går det sårade i allafall även om det ej var med mening.

Dessa punkter var det i alla fall och som jag behöver förklaring på också.

 

1. Varför det ska ta en sån tid att svara på saker som man ställer

2. Att hela tiden säga att mobilen har gått sönder (frågan är ju då hur kan han använda den)

3. Lära känna lilleman och ses åtminnstonde 1-2 gånger i veckan och inte en gång om året.

sa till och med att jag kunde komma till ikea/heron city när han har lunch.

4. Även om jag har haft otur att bli våldtagen så måste han ändå acceptera att lilleman finns

För mig har vissa saker av detta börja låta som bort förklaringar för mig och sen tro att jag är så lätt lurad som jag inte är så bestämde i dag att sätta honom mot väggen.

Jag har respektera mycket angående honom när det gäller hans mamma ,men tyävrr är det andra saker som jag faktiskt behöver svar på,annars är det bara tack och hej för hans del som sagt.

Och om han verkligen vill ha och är intresserad av mig så det nu ett svar gäller innan jag gör mitt beslut som sista ord så skrev jag att jag hatar vara så här åtsido satt som jag har i stort sätt varit.

Det är inte lätt att bli ensam mamma eller för den delen även om min mamms stöttar  mig i detta

till 100 % .

Ni som har varit med om detta förstår nog vad jag pratar om som sagt och hur tungt det är och hur frusterande det kan vara också.att vara ensam mamma sen dag 1.

Men nu har jag satt honom mot väggen för att han ska få sig en funderare  försöka förstå mig också ,och inte bara tycka synd om sig själv och skuffa mig åt sidan.

 

Har annars varit på promenader i dag runt fredhäll via apoteket köpte en till Mam napp 0-2 månader.

Hem och sen in till stan med mammsen hon ville visa mig jul belysningen där som var väldigt vacket och fin också så klart.

Ska lägga ut kort det bästa kortet om det inte blir en töntig request trams igen.

 

 

 

 

Samma trams igen tyvärr men den var väldigt vacker i alla fall om man säger så.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards