Direktlänk till inlägg 14 december 2014

3. Advent i dag. Gravid Vecka 35- En 2 timmar promenad in till stan, och en person som inte våga svara.och skrivit ett viktigt brev

Av anonym anonym - 14 december 2014 23:25

God Kväll!

Sov smått knaggligt, för en sand bild åkte fram och tillbaka hela tiden, men det var samma sak med min mamms också och lilleman också som blev smått störd av det.

Kom upp lite efter 10.00 på det patetiska sätt som min papps alltid väcker mig på med att prata högt så man blir galen nästan.men men det har ju bara med att människor är aldrig ute och går då vid den klock tiden.

Jag och mammsen promenerade in till stan i dag,se om det var någon julmarknad via kungsan som det också var inte för att den var så stor men lagom tyckte jag med små stugorna och sen isbanan där som dom har också så här års.

Var sen och kollade i lite butiker, mammsen köpte min julklapp så att det blev rätt och sen jag ett par handskar till henne.

Men tog tåget hem fick lite sammandragningar nämligen som inte var trevliga kändes bara lite så det var inga extrema i alla fall.

Så börjades det med middagen också och sen blev totalt lös i magen snackade med min kompis på skype.

Så fick jag gå till ica maxi för att det var lite saker som fattades också angående middagen men gick snabbt och smidigt för den delen.

Funderade samtidigt på filten kanske gör om den lite angående tycket som sagt får se hur jag gör.

Mammsen kollade på fotbolls matchen där henne favorit är med.

Sen Hamilton filmen och funderade lite på brevet,för mamman till barnets pappa kände jag måste få veta sanningen i från dag ett tills jag flyttade ut och hur jag såg på det hela eftersom det var väldigt komplicrat också när man ser människor olika sätt.

Sen vart lös i magen hela kvällen nu inte kul.och sen som sist att killen har inte svarat på sms.et som jag tycker är grymt lågt gjort.

 

 
 
Oslofru

Oslofru

15 december 2014 09:39

Godmorgon! Jag tänkte bara titta in och önska dig en fin start på veckan! :)

http://www.oslofru.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards