Direktlänk till inlägg 16 december 2014

Gravid Vecka 35. Mitt sista Blodprov och höll på att somna när man väntade på sin tur, och sen till min Bm och en super go kusin man har också

Av anonym anonym - 16 december 2014 23:07

Hej och God Kväll!

Klev upp halv nio i dag eftersom man skulle till Ks och jag skulle ta mitt sista blod prov innan förlossningen nu också så klart.

Somnade halv två ungefär och sen upp halv nio ungefär upp igen,man hade ju ingen större lust men nu blev det så skönt i alla fall att det nu var sista gången som jag fick ta blod prov har gjort det sen den här oplanerade gradiviteten kom till som sagt.

Hemma sen när jag tog av mig plåstret från armen var det ingen vacker syn precis har svårt och begripa att man kan vara plåster allergisk som jag är.

Börjar klia efter en liten stund och sen illrött när man har tagit bort plåstret helt där dom tog blod provet på mig.

 

Så här blir det alltid ungefär efter ha haft ett plåster på mig och det ända plåster jag tål är visst bara skavsårs plåster som sagt för så där blir det aldrig när jag har tagit av mig dom som sagt.

Men lite jobbigt var det när man höll på och somna till när man satt och väntade utan för det skulle bli ens egen tur som sagt.

Men gick bara några minuter och sen blev det bussen hem pappsen ville ha tur och retur som han kallade det med att man satt på samma platser på hemvägen som man satt på dit vägen på bussen.

Men det var helt okey som sagt.

Hoppade av vid kronobergscvägen  trodde attt den skulle stanna vid  fridhemsplan tunnelbannestation så kom jag på att det var 4.an som gjorde detta och inte 3.an som har linjen mellan Karolinska sjukhuset -södersjukhuset.

Men vi gick in på ica sen då passade jag på att kolla på dessa nappar från Mam 0-6 måander.

Och tog min beslutet för att köpa från 0-6 måander kostade runt 51 kronor på den ica som jag var in på eller närmare pappsen och jag på ica supermarket på fridhemsplan.

Men tog bilder på dessa nappar i denna förpackning också så klart  får se om det är samma trams som sist med att lägga upp bilden.

Men kommer nog att satsa på dom här från 0-1 eller 0-2 månader i alla fall efter fått lite råd om detta som sagt.

 

Klockan 13.00 vad jag till min Bm också som frågade hur lilleman mådde och om det var full aktivitet också  och om han hade vändt sig också som vi var lite osäkra på ena stunden som får man ju n liten spark högre upp och andra stunden mer åt sidan så kan man ju vara lite osäker på det ligger till.

så hon mätte magen och allting så bra ut även min vikt och blodsockret det ända hon struntade i dag att ta var då att ta ett stick prov i fingret kanske har med och göra att man var på blod prov tidigare.

Så tog vi upp det här med preventiv medel efter att min gravidivitet var avslutad och att efter dom veckor som behövdes för den att ta det lungt också nedre delen på kroppen och bestämde mig för koppar spiralen det blir bra behåller ju mensen än då även om man är skyddad vill ju inte vara med om en sen här sak igen precis med en kille som bara var kompis med och inget förhållande som bara han trodde.

Men hon masserade och undersökte honom som han hade ju inte vändt på sig alls har väl hitta en ställning då i magen som han trivs med också antar jag då.

Så var det lite smått om äcklet till våldtäksmannen (barnets pappa) om han hade fortsatt som han inte hade sen jag bytte nr helt och bara min närmare vänner och släkt har och inget mera.

Så blev lite att gå på inn och finn och kolla om det fanns något skoj där men det var inte mycket alls som dom hade precis åtminnstonde förtillfället.

Så sen hemma så såg mammsens bil parkerad och trodde att pappsen var i bilen och hämta denna som han skulle i dag, så visade det sig vara hans bror som satt där och hade hämta det som jag skulle få låna av min men så stog vi och pratade lite gav honom mitt nya nr visade det sig att han är den ända som inte hade detta ,förutom det här,och berättade att jag hade köpt en iphone och som han också har även om den bara är mera för sport/träning och inget mera och messenger på Fb så klart.

Men skulle senare tacka att jag fick låna sköt bordet och det är bärselen som vi gjorde upp men fick mig en överaskning och som var då att hon sa att jag kunde få dom grejerna och det gjorde mig så klart glad samtidigt också även om man hade ställt sig in på detta med att man bara låna dom sakerna.

Mer än detta har inte hänt i dag i alla fall.

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards