Alla inlägg den 20 december 2014

Av anonym anonym - 20 december 2014 23:13

Hej och god kväll!

 

Dagen har varit brastrålande väder bara pappsens jobbiga väckning i morse även om jag vaknade tidigare där med att hörde en massa bil tutande som jag inte förstog mig på vad det handla om precis men nån förklaring.vid 12 rycket tog jag och min mamms en promenad via norrmälar strand upp till fridhemsplan,men vi fick ta några pauser ,hon hade lite otur innan vi gick att hjälpte henne med lägga julgrans mattan under granen,och så hade hon oturen att i misstag få något gran barr i ögat,så har fått fråga henne hela promenaden i dag hur det är med ögat och om det går bra hon ville avakta om det skulle bli värre eller inte.

Lite illamående blev hon men ingenting mera.
annars hade vi gått till st eriks ögonsjukhus om det skulle blivit sämre gjorde vi upp.

Och angående det här tutande av lastbilar,var visst  någon demostration för låga löner eller var det var.
och nått o rätte gång också som fick det hela att rulla igång som jag förstog detta.

Men vi gick upp till fridhemsplan i alla fall via hanterverkar men promenaden blev av även om jag fick frågade henne titt som tätt om hur det är med ögat för att veta att det var under kontroll.

Så var in till öb och sen in till lidl.

För att handla mat,och vad man skulle äta  idag försökte få henne att man skulle hitta på någon med mina grönsaker men det ville hon inte.

För jag har ju egentligen hamna i nån kyckling period just nu och med såna här wokade grönsaker,eller något med pasta.

För min fantasi till mat är inte den bästa just nu precis helt ärligt närmare tvärtom,men blir väl bättre sen när lilleman är född och man kommer mer på fötter också och kan tänka annorlunda inom mat väg också så klart än vad man gör nu.
så försöker fundera hur jag ska göra nu .måste ju börja få mer pengar också angående lilleman och mig blir att handla förpackningar med modermjölk ersättning dom gånger tillfällen jag inte kan ha amingspumpen  eller man gör något på egen tid.

Gjorde om i dag också min presentation också på denna dejtingsida som jag är medlem jag och min kräsenhet.

Är glad postiv tjej som blir mamma nästa månad som gillar kryssningar till Helsingfors och åbo ,har finskt blod i kroppen och söker en kille från ålder 32-40 år som har likande intressen och körkort och kör gärna lastbil ( gillar lastbilar gör jag)
 och att han ska tycka om barn,för det är ju något som är viktigt nu när jag får lilleman om ungefär 30 dagar nu.
 filten måste jag börja sy den är inte alls klar att ha i vagnen tänkte jag mig att den kommer att få vara ,skulle gärna vilja virka en till i mörk blått och ljus blått skulle matcha bra det också för den delen.

Att variera lite på så klart.med den som jag virka nu ihop även om jag är nöjd med den,men vet ju inte vad man ska hitta på dom här 30 sista dagarna som sagt.
eller virka en filt till sitt delen på vagnen som är militärgrön för det granet vet jag att jag har nämligen.

Och har haft i tankar angående lilleman om tankar och känslor och hur livet blir egentligen efter han har blivit född.

Visst skulle vara trevligt om man träffade nån kille innan men det tror jag knappast och när man inte vet hur sötnosen vill ha det eller eller som han skrev till mig.

Att han skulle fundera på om sitt liv,men det är ju egentligen något som jag måste och hur jag vill ha det nu när man får lilleman.

 

Har ju gnällt på sötnosen om varför jag aldrig fått svar på hans frågor eller hållit det han har lovat, jag har ju i stort sätt gjort med saker för honom än vad han har gjort för mig.

och sagt till honom att jag känner mig förvirrad över detta och sen också att jag har börja ledsna att vara så åtsido satt.hela tiden,förra året var det ju som ett distans förhållande och i år har man bara fått träffa sötnosen en gång och sen har ju sms minskat jag har skickat mera än vad jag han har.

Och sen angående mobilen hur skulle en mobil  inte fungera om displayen fungera men ändå kallar mig gumman och skicka upp så i mina ögon har är nått som ej stämmer.

Och att jag har ändå resepktera saker än vad han har gjort överaska med en kryssning som exempel och mig hade lovat 2 trodde att den jag överaska kanske skulle få honom över tröskeln där.

Så nu har jag gjort mig på en medlems sida för dating som sagt försäkerhets och skrivit in mina krav eller närmare önskningar i presentationen också.men man får se vad han skriver som sagt har inte direkt ställt något krav förutom att jag vill att dom ska lära känna varandra för det är viktigt för mig och plus att jag har sagt till honom också att jag ska börja använda koppar spiral efter gradiviteten är avslutad och har sluta blöda så det inte kommer än till men på mer rätt sätt än vad denna har varit med att jag blev våldtagen och först nu efter att jag kom på det kunna ha acceptera gradiviteten och att jag får en härlig bebis om 30 dagar.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards