Alla inlägg den 24 december 2014

Av anonym anonym - 24 december 2014 23:59

Hej Och God Jul på er!

 

En dag som har varit bra ,men väldigt iskall tyckte jag som tog en promenad med pappsen i dag men jag tyckte det var för kallt men strålande väder i alla fall har det varit .

Min syster och hennes son kom hit på middag och tror att hon tyckte att det var en aning pinsammt också,dom var här runt 15.00 julbordet blev lite försenat, eftersom kålrotslådan inte var helt klar eller om det var potatisen.

Jag har ju en finsk mamms så här lagas det potatis låda och kålrots låda varje år men jag och min systerson är dom ända som inte äter detta som sagt.

Något som jag aldrig har tyckt om eller sen barndommen.

I alla fall så var det som vi fick vänta på skulle klart och potatisen också för den delen.

Under tiden visade mammsen sin selfie stick som hon fick av mig och pappsen på morgonen, till syrran.

Sen där efter vad middagen klar,och min stackars syster satte en skinkbit i halsen.så hon nästan höll på och kvävas och kräktes i stället upp denna ,så det var ju tur att man tittade på det sättet.

Men allting gick bra i alla fall och det är ju huvudsaken det också så klart.

usch blev nästan gråtfärdig här till och med.när jag tänker på det hela hoppas det inte händer igen och speciellt när man har lilleman nästa år också så klart.

Men visst lite otäckt vad det i alla fall.

På kvällen sen började snöa efter att pappsen hade skjutsa hem dom och jag tog det bara lungt och kände då och då hur bebisen sparka till då och då också så klart.

Så mammsen var genast med handen där och då slutade han att sparka,han har var ganska lugn ett par dagar här skönt på sitt sätt men man blir ju smått orolig ändå om man säger så. men nu på kvällen har det varit full rulle i alla fall så man har kunna hålla sig lugn.

Saknar sötnosen har väl lämna in mobilen nu antar.

Och har haft en kompis som som har tjata om min skype och tyckt jag ska ta och ladda ner appen whats app som min ena mobil inte ens kan ta emot.bara gilla läget.

Annars har min dag varit toppen bra och är nöjd med den också för den delen också så klart.

Sen får man se vad som hände i morgon ska ta bilder på mina jul klappar och lägga upp här tänkte jag mig om det passar,så less på denna request,ha det på dom som lägger upp på naka bröst och under delar  i stället som vill äckla människor.

Läste nån blogg kommer inte i håg när där personen i fråga hade lagt upp naken bilder grymt omoget och barnsligt ha över/under delar då i stället på er om ni tycker såna bilder är så viktigt.

Men tackar nu för mig denna och återkommer i morgon.

 

God Jul på er mina läsare och mina nya läsare och ni som precis har hitta denna blogg.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards