Direktlänk till inlägg 28 december 2014

Gravid Vecka 37. Haft min syster hit

Av anonym anonym - 28 december 2014 22:58

Hej och god kväll!

 

Jag hade visst snarka väldigt bra i natt,eller morgon natten igen visade det sig.så mammsen hade fått väcka mig ,och antar att jag måste ha trott att jag hade hosta då betyder det då.

Men dagen har varit bra och lugn  försökte i dag att lära mig min nya klocka och självklart hittade man inte sladden till den då det fanns 2 olika sladdar med men man förstog ju inte så mycket.

Var upp till fridhemsplan i dag följde med mammsen dit,hon skulle köpa kålrötter hem för att syrran skulle komma hit i dag och få en lektion över hur man ska laga en kålrots låda.men det var trevligt och ha henne här så klart det var det.så sällan som hon annars brukar aldrig vara.

Så hon har nu fått se vad man har köpt visade filten för henne som nu är klar med tyget som är fast sytt som jag la ut bild på härom dagen eller för ett par dagar sen.

Men det jag ännu inte ännu har lagt ut bilder på är det som jag var och handla i går i från blocket.

Lyckades hitta en  baby safe bilstol i närheten av syrran i går som jag var och köpte och som kostade för 400 kr men den är riktigt fin och är nöjd med den också så lägga ut bild på den.

Och den är upp till 1 år ungefär,mammsen trodde att det var bara i stort sätt för att få hem den lilla men så är det inte.

Ska man till ikea och såna saker och inte orkar släpa på vagnen till exempel så är den ju jätte bra att ha i bilen och sen byta till babybjörn bär sele  innan man ska in på ikea visst skötväskan blir ju att ha med sig men det gör ju inget.om man har den på axeln som sagt viktiga är ju att man har det som behövs som sagt.

Men fortfarande hemskt att inte kunna se den lillen som min egna son helt ärligt med tanke på hur det hela gick till men inget jag ska tjata om nu.

Men ska nu lägga ut bilder på denna som jag köpte i går.

 

   

Fram i från   Från sidan

 

Är grymt nöjd med denna måste jag säga att jag är.

Fick jag lite lila och svart också det var ju min första tanke på vagnen ju men sen hittade jag den perfekta vangen bara hjulen jag inte riktigt gillar om man säger så då.

Men sen dök den här upp och för 400 kr på blocket.

Nu är det bara åk påsen kvar då som ska köpas på H&M nu dom närmaste dagarna får se vilken färg det blir på den då.

Om den blir blå eller vit får se som sagt eller vad man nu hittar för färger.

Sen när vi gick hem så passade jag och köpa min läppbalsam  nu som jag har haft planer på länge men aldrig blivit av precis det är något som jag inte kan vara utan precis bara att det är nivea det är viktigt,

Vid 13.00 tiden kom syrran hit och så satte dom i gång med sin kålrots låda hon och mammsen det är visst något som hon har blivit förtjust i .

Så hon stannade här på middag och kaffe också så klart.

Och en kompis som höll på att göra mig galen här i kväll med sitt underkläds snack så man fick försöka göra bort förklaringar på det hela.

Visst men samtidigt det som jag drog upp varje att jag kommer gå ner i vikt och då är det inte bra att in förskaffa mycket på en gång.

Dessutom nu får man ju barn om nån vecka så då blir det vanliga trosor som gäller  ett tag fram över eftersom man blöder ett bra tag där efter också så klart.

Så måste införskaffa massa dag/natt bindor också nu så att man har.

Och min bb väska är nu nästan helt klar 1 natt linne och sen 1 handuk och bh och trosor.

Har redan packa ner till lilleman det han ska ha.

och nattlinne ska jag köpa i morgon hittade ju ett som kommer bli perfekt som sagt.

Mys byxor har jag också packat ner så man inte behöver ha dessa xxl byxor längre.

 

Här är dom punkter som jag verkligen längtar till.

 

1. Att få bort magen

2. träna regelbundet

3 .ha på sig dom klädesplagg som man är van med.

 

Men har en jobbig killkompis som försöker köpa mig med att införskaffa underkläder till mig men det kan han allt gott glömma kommer han aldrig och lyckas med.

Och en annan tror visst att vi är ihop som vi inte är babblar om att han är bra för mig och en sån som jag ska ha mm.

Och vi har ju inte äns träffa varandra ännu och distans förhållande nej tack det vill jag aldrig mer i mitt liv ha.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards