Alla inlägg den 31 december 2014

Av anonym anonym - 31 december 2014 16:39

Hej allihopa

 

Önskar er alla en riktigt fin ny års afton och hoppas att den blir bra också.

Här kommer nog inte hända så väldigt mycket nån film och sen ut och se på raketerna förhoppningsvis kanske man kan ta nån bild också man ska aldrig säga aldrig om detta.

Och nu är det 19 dagar kvar tills förlossningen är beräknad också och hoppas att man få sin surplatta innan dess också så klart.

En kompis som har varit helt hopplös hela dagen i dag också som har fått dillepippi på att vi är ihop och kallar mig älskling mm så trist när folk får för sig saker och när det inte äns är så.

Ur jobbigt. och sen distans förhållande är inte min sak eller precis.

Själv håller jag ju på att av vaktar för olika saker också så klart som jag redan har nämnt också för den delen.

Känns lite i magen efter vändningen i går på bebisen också så klart det gör det men ungefär som kommande mensvärk ungefär.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards