Alla inlägg den 1 januari 2015

Av anonym anonym - 1 januari 2015 22:39

Hej och god kväll!

 

Önskar er god fortsättning på det nya året, förstår inte vad förra året tog vägen helt ärligt.

Man blir mamma om 2 veckor,och sen fyller man 33 år visst förhoppningsvis kanske man träffar en kille om inte sötnosen kan respektera som sagt.

Men en kompis som nu i ungefär 3 dagar gett mig galle mathias om man säger så,med dessa punkter.

 

1. Tjat om att träffas

2. tjat om datum

3.Fått för sig att vi är ihop.

Och såna funderar jag ofta över vad är det för fel på såna personer som tror att man är ihop fast man inte är det?

Har ju 2 till såna också som håller på men den ena handlar det om underkläder och sen den 3 vill bara prata om sex och tro på något vis att vi ska ha det.
(dag drömmer skulle jag säga)

Men vänner som bor rätt långt bort i detta avlånga land som sagt.

och varför inbilla sig att man är ihop det tycker jag är ganska löjligt helt ärligt och inte tänka eller.

Jaja vad mer kan man säga än deras problem och huvudvärk.

 

Dagen har varit ganska seg i dag en mamms som var smått grining hela dagen, och det gick ut över mig och min syster som kom förbi senare.

Efter min och mammsen promenad,i dag.

Så man fick i alla fall lite sällskap av en person med gott humör i alla fall också och hon åker till finland i morgon också men systersonen blir kvar här,kanske bra att dom är borta från varandra några dagar också i och för sig.

Mycket tjafs och saker.

Annars har man umgåtts med syrran och bebisen har också hållit på och sparkar hela dagen i stort sätt också antar har väl hört när mammsen har hållit på och med sin grining het antar jag så att man få ha klappa magen hela dagen på grund av det men syrran var överlycklig som fick känna hans sparkar och förbjöd mig att föda medan hon var i finland kunde bara säga att jag ska försöka,men tror knappast att det händer att jag gör det även om det stog att det kan sitta i generna att man gör det men får hoppas på det bästa som sagt och inget mer.

Men i morgon blir det till ikea i alla fall en sväng så får man se vad man hittar där om man hittar något där som sagt.

Av anonym anonym - 1 januari 2015 00:45


 

 

 

 

                                Önskar er alla ett gott nytt år och God fortsättning på det

 

Detta nya år också självklart.

 

Var precis och kollade på fyrverkeriiet i Rålisparken och väldigt mycket dimma så man hann inte se så väldigt mycket av fyverkerierna på klart.

Och nu är det bara 2 veckor kvar tills man får se lilleman första gången någonsin ,och tycker att 2014 har gått väldigt snabbt ,har nog mycket mer och göra att det har varit händelse riktigt år också så klart det ska man inte glömma.

Och att man i år blir mamma också så klart.

Ska lägga upp 2 bilder i från det lilla man såg av detta i Rålisparken och sen det sista som jag köpte jag köpte förra året

som var 2014.

 

Men börjar med förra årets så att det blir rätt ordning och självklart det som jag fick av min Bm på måndagen förra året har inte hunnit med detta ännu.(några av dom åtminnstonde.

 

Här är det som jag fick min Bm 2014 och den sista kontrollen 2014 också så klart.

 

              

krämer       Blöjor         Våtservetter     åkpåse        napphållare men köpt själv.

 

Tyvärr fungerade inte bild 1 men gör inte så mycket fick fram åt dessa dom här det är bara för att vissa vad jag fick och inte reklam så var medvetna om det så det här var till lilleman.2014 Måndag.

 

 

Och det jag som jag köpte till mig sista dagen 2014 Onsdag

 

 

 

sista dagen på 2014 onsdag

 

 

 

Ny Års Firandet i Rålisparken 2014/2015

 

 

Försöker lägga upp andra bilder sen från Firandet.

 

Och det som blev till mat i går här var detta då.

 

1. Frukost/lunch . mackor med kaviar och 2 koppar kaffe

 

2. Saffrans soppa med torsk & Lax räkor

Drycken en halv 1 cl flaska cola

 

 

Sen runt 21.0-21.30 detta

Hummer 2 halva bröd bitar med hovmästar sås

och resten av colan

och Glass.

 

Så var kvällen 2014 och nu ser man fram mot ett nytt år med massa nya saker,och en liten bebis och en underbar gudmor till.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards