Alla inlägg den 10 januari 2015

Av anonym anonym - 10 januari 2015 22:02

Hej och hallå!

 

Fortfarande förkyld,ett helt näsdukspaket gick åt igår nästan är bara nån näsduks kasse kvar.

Men hade visst inte snarka i natt eller något annat.

Hade dutta på med lite ljummet vatten på nosen och torkat sen där på med krämen runt näsan mjukar upp och svider som det annars kan göra.

I dag har jag inte hört av något denna idiot som kallade min mamms för bitter fitta som var hans ord mot min mamma bara för att jag är lik henne med humöret.

Denna dag har jag egentligen inte gjort så väldigt mycket lyssna på musik och spela lite liggandes på sängen.snora och hålla på.

Provade lite bilder på mig med min ipad man måste ju lära sig lite om den också så klart.

Har annars bara bytt säng kläder i dag och sen var man nästan halvt svettig när man var klar med det hela.

Mammsen vännina var här  och jag fick en present av henne var verkligen gulligt lite bebis kläder.

 

   

bodysen och sen byxorna till den så himmla söta måste jag säga.

Och var väldigt gullgt gjort av henne också så klart.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards