Alla inlägg den 11 januari 2015

Av anonym anonym - 11 januari 2015 22:06

Hej och god kväll

 

 

Ännu en lugn dag hemma halsen börjar må bättre och bara använft mig av en halstablett i dag och har inte behövt snyta mig på samma sätt som tidigare.

Har annars bara slappa på sängen i dag i stort sätt, kollat på små barnen som har åkt pulka på andra sidan med sina föräldrar, och när det började snöa så började jag smått dagdrömma om sommarvillan  och minnen från barndommen kom upp också,hoppas man får uppleva sånt med lilleman också vintern vid sommar villan klarblå himmel när man ska gå och lägga sig med stjärnklart .

Har annars snöa i stort hela dagen, fick äntligen ett levnads teckcen av min sötnos också kändes bra också.

Har lyssna på musik i dag också egentligen hela dagen på maily manson.

Hittade faktiskt en låt som jag tyckte om och kommer passa bra på både promenaderna med lille man och på gymmet när man börjar med styrketräningen (lätt)

Kommer nog säkert hitta mera låtar med honom,även om han ser ganska grotesk ut men helt okey låtar i alla fall måste jag säga.

Här är något som jag har bakat i dag i alla fall men kan väl inte säga att jag tyckte om dom ha vaniljsocker i chokladbollar har jag aldrig haft.

testade receptet som fanns på förpackningen på havregrynen men mammsen tyckte om dom så det var ju bra det i alla fall så dom inte ligger och far illa.

 

 

 

Sorry att den blev på sidan vet ej varför det blir så med iphonen .

Ganska ny för mig fortfarande precis som min ipad,men min nya dator kommer bli som vanligt en Pc hittade också en till rimligt pris också så klart som jag nu ska spara ihop till.

behöver ju en egen lite sparing också till saker så klart även om det mest går till lilleman som sagt.

kommer ju bli lite mera extra nu när jag kommer köpa hem ersättning och får prova mig fram med vilken han tycker bäst inom semper eller den andra som heter Nan.

Men har i alla fall gjort mitt beslut nu till 100 % angående ammingen och det är modersmjölk ersättning vill inte ha den lilla slapp till slut och han ska må bra i stället ända från början utan blodprov och saker.

råmjölken kommer han få av mig eftersom jag har förstått att det är den som verkligen är den viktiga.

 

Och kändes bra att min sötnos hörde av sig går kväll bra att jag fick levnads tecken av honom tänkt mycket på honom dessa dagar,och skrev  att det han ska göra är att bara ta det lungt koppla av inte tänka för mycket,har insett och förstått nu efter sista sms.et innan jul att han har gått in i väggen brännt ut sig kände igen symptomen mitt stackars sötnos berätta detta av egen erfarenhet som sagt.

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards